hallo, ik heb me net ook aangemeld als lid na al zo'n 2 uur op het forum van alles te hebben gelezen over vrouwen die ook zwanger willen raken en de "problemen" die ze daarbij tegenkomen. Mijn man en ik zijn zelf vanaf mei dit jaar bezig om zwanger te raken. Met ons 1e dochtertje was het meteen raak, maar de 2e laat even op zich wachten. elke maand toch wel een teleurstelling als het niet raak is, maar we geven het nog niet op. ga proberen dagelijks te lezen om op de hoogte te blijven van jullie verhalen, en misschien dat we elkaar kunnen "helpen" groetjes ,
Welkom hier. Ja jammer genoeg zijn er veel meiden die er heel veel rondes erover doen om zwanger te worden daar ben ik er ook een van. Ik hoop voor je dat het bij jou en de rest van de meiden natuurlijk snel raak is. Liefs Jolie
Hoi en welkom Ze zeggen dat een vakantie nog wel eens helpt. Ik ben zelf na een mislukte terugplaatsing naar Barcelona op vakantie gegaan en daarna was ik er weer 'helemaal klaar' voor. De tweede terugplaatsing is gelukt! \/ Succes!