ik ben rolanda ben 23 jaar woon samen met mijn partner samen hebben wij een zoontje van 25-augustus 2005 en ben zwanger van ons 2e kindje(nog maar net, geschat 5 weken) wil je meer weten vraag het gewoon groetjes rolanda
dank voor het welkom heten helaas ben ik bang dat ik vanmrgen een miskraam heb gehad ging douche en binnen 5 minuten verloor ik zoveel bloed, en ik ben mijn bed maar weer in gegaan ik had zoveel pijn. mijn bekken deden zeer, lage rug pijn en verschrikelijke kramp in mijn buik. ben er net uit bed gekomen en het gaat wel, is er nog een kans dat ik nog wel zwanger ben? of is het gewoon echt over. ik weet 5 week is nog vroeg maar ik wist het nu net 3 dagen en nu mag ik alweer afscheid nemen van het idee in ieder geval verzet ik de afspraak met de huisarts en kijk het wel een weekje aan. rolanda
nou het is zeker het vruchtje is er af gekomen, dit was tot nu toe ook gelijk mijn laatste bloeding. groetjes rolanda
Dat is kl*te eerst feliciteer ik je en nu gebeurt er dit. Ik vind het erg voor je en ik hoop dat het snel wel goed is. Sterkte.