help meeeeeee aubb

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door eve9, 24 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eve9

eve9 Nieuw lid

24 dec 2006
    3
    0
    0
    Den haag
    Als eerste wil ik mij even voorstellen,
    Ik ben Eve ik ben 25 jaar en woon in Delft.

Ik heb een dringende vraag. Ik heb rare symptomen, ik heb het gevoel dat ik zwanger ben, maar ik krijg mijn menstruatie wel. Ik heb ook een test gedaan en die is negatief. Jullie zullen jezelf afvragen waarom ik denk dat ik zwanger ben. Ik heb vaak een rommelend gevoel in mijn buik, alsof er een baby in zit, ik ben heel vaak misselijk, duizelig, moe en ik heb steeds maagzuur. kan je zwanger zijn als je je menstruatie krijgt en de test negatief is. Ik wil het echt graag weten.

alvast bedankt voor jullie reacties. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen, want mijn dokter neemt mij niet serieus.
    xxx eve

2. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Hoi Eve,

Af en toe komt het een enkele keer voor dat een vrouw gewoon haar 'menstruatie' krijgt en wel zwanger is. Als je al negatief getest hebt, lijkt het mij minder waarschijnlijk geworden dat je nog zwanger zou kunnen zijn. Dit is denk ik niet het antwoord dat je graag wilt horen, maar ik denk dat je niet zwanger bent.

3. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Ik moet helaas hetzelfde zeggen, menstruatie en een negatieve test.. helaas meid, maar denk dat het er niet in zit.

4. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Alle symptonen die jij beschrijft heb ik een aantal jaar geleden ook gehad toen ik nogal last had van m'n darmen (obstipatie).

Denk niet dat je zwanger bent, als je gewoon ongesteld wordt en negatieve testen hebt.

5. eve9

eve9 Nieuw lid

24 dec 2006
    3
    0
    0
    Den haag
    bedankt dames, ik dank jullie voor jullie reacties thankss en ik hou jullie op de hoogte.
    doei doei eve

6. mama1986

mama1986 Fanatiek lid

Deel Deze Pagina