hoi allemaal

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door aileen, 4 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. aileen

aileen Lid

4 jan 2007
    11
    0
    0
    Hallo, ik zat vandaag een beetje te surfen en kwam op deze site terecht. Wat een leuke site zeg en wat zijn jullie allemaal actief.
    Ik zal me ook even voorstellen. Ik ben 24 jaar en heb een zoontje die op 22-04-06 geboren is. We hebben besloten om voor een tweede kindje te gaan. Ik heb er zelf heel veel zin in en mijn man ook. ben alleen wel benieuwd wat de buitenwereld eventueel te zeggen heeft als het zo snel mag lukken.
    Bij mijn zoontje was het in 1 keer raak. En ik voel me nu ook alsof het wel raak zou kunnen zijn... maar ik hou mezelf voor dat het ook wel iets anders kan zijn wat ik voel. Het zou wel bijzonder zijn als het twee keer in 1 keer raak zou zijn...
    Ik wacht dus rustig af. Ik zou het gaaf vinden, maar het is mij ook prima als het nog wat langer duurt.
    Ik hoop veel mee te kunnen praten als ik precies door heb hoe deze site werkt!

groeten aileen

2. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Hoi Aileen, welkom hier en veel 'klus'plezier ;) :)

3. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Hey Aileen, nog gefeliciteerd met jullie kleine wondertje! Ik hoop voor je dat het de tweede keer net zo snel raak is! En welkom natuurlijk....

4. Bibu

Bibu Fanatiek lid

18 nov 2006
    1.496
    0
    0
    gezondheidszorg
    Zuid-Holland
    Hoi hoi,

Welkom op het forum en hopelijk mag je ook deze keer weer snel zwanger zijn.

Liefs, Bibu !

5. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    hoi
    welkom![​IMG]

6. Niet meer actief

Welkom!

7. Niet meer actief

Welkom :D

8. mama1986

mama1986 Fanatiek lid

9. jolie

jolie Fanatiek lid

26 okt 2006
    2.089
    0
    0
    beveiliger
    vlaardingen
    Hoi Aileen welkom. Ik hoop voor jullie dat je nu net zoveel geluk heb en gelijk zwanger ben. Succes

Deel Deze Pagina