Ik ben een hele trotse mama van een zoontje van net 1 jaar. Ik ben (al) 38, en wil heel graag een tweede kindje. Dus voor mijn gevoel moet ik daar erg mee opschieten. Maar..........ik ben alleenstaand. Ik ben dus BAM moeder, niet bewust alleenstaand (kwam hem gewoon niet tegen), maar wel heel bewust mama geworden. Mijn zoontje heb ik mbv van een donor in een kliniek gekregen. Voor mijn zoontje zou ik het heel fijn vinden als hij een broertje of zusje zou krijgen. Ik ben al in de kliniek geweest en het is mogelijk dat mijn zoontje een biologisch broertje of zusje krijgt. Er zijn nu nog zeven rietjes (zo noemen ze dat) met sperma voor mij gereserveerd. Ik wil het alleen als het van dezelfde donor is als van mijn mannetje. Klinkt dat voor jullie ook logisch ? Gevoelsmatig is dat heel belangrijk voor mij. Ik ben nu nog even alles aan het overdenken. Ik zie veel "beren op de weg", maar die zag ik de eerste keer ook en dat is allemaal goed gekomen. Als het niet gelukt is na die zeven pogingen, is het over en uit. Maar dan heb ik er voor mijn gevoel alles aan gedaan. Voor mijn zoontje was het bij tweede keer IUI raak ! Gewoon in eigen cyclus, met alleen spuit Pregnyll voor de eisprong. Zijn er misschien meer dames die voor dezelfde keuze staan ? Heel erg bedankt,