Hoi allemaal

Discussion in 'Even voorstellen' started by Daan1972, Jan 31, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Daan1972

Daan1972 Lid

Jan 31, 2012
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Na veel op deze site meegelezen te hebben besloten toch maar een profiel aan te maken om mee te kunnen praten.

Ik ben Daan, net 40 jaar oud en mijn vriend en ik zijn al enige tijd bezig om van een eerste kindje zwanger te raken. In juli vorig jaar was het heel gauw raak maar helaas resulteerde dit na 8 weken in een missed abortion waarvan ik gecurreteerd ben. Op dit moment ben ik 6 dagen overtijd. Normaal gesproken heb ik een behoorlijk regelmatige cyclus van 25 dagen dus het is spannend. Vandaag wel een zwangerschapstest gedaan maar negatief tot nu toe maar vorige keer teste ik ook later negatief. Voor mijn gevoel kan het nog alle kanten op.

En tja ik ben 40, misschien lijkt dat wat oud om een kindje te krijgen maar ben nog jong van lichaam en geest. Mijn vriend en ik hebben er heel bewust voor gekozen er toch nog voor te gaan en hopen dat het nog gaat lukken. We willen zo graag een kindje van ons samen en deze een mooie toekomst geven.

Groetjes Daan

2. Caruli

Caruli VIP lid

Nov 15, 2007
    31,699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Welkom, veel succes met zwanger worden ;)

3. Daan1972

Daan1972 Lid

Jan 31, 2012
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat is een snelle reactie. Thanks! Even uitzoeken hoe het allemaal werkt.

4. belinda203

belinda203 Bekend lid

Mar 23, 2008
    784
    0
    0
    verzorgende I.G.
    Odijk
    Welkom en veel plezier hier!
    Ook ik ben 40 jaar en heb een zoon van bijna 3.
    Ik hoop dat het zwanger worden lukt want je bent nooit te oud om een goede mama te worden!
    Heb je al getest?

5. Ennas86

Ennas86 VIP lid

Jul 19, 2008
    5,468
    1
    36
    welkom

6. Daan1972

Daan1972 Lid

Jan 31, 2012
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankjulliewel voor het welkom :) Ik heb na de 31ste niet meer hoeven te testen omdat de dag erop mijn menstruatie in alle hevigheid doorbrak. Ik heb het idee dat dit een hele vroege afstoting (miskraam) was maar beter zo dan er na 8 weken achterkomen. Ga van de week wel nog naar de huisarts. Na vorige curretage vorig jaar ben ik niet meer op nacontrole geweest. Af en toe heb ik zo ineens nog best wat rare krampen.
    En Berlinda: i.d.d. ik weet zeker dat ik een goede moeder ben. Vind het stiekem wel een beetje jammer soms dat het er niet eerder van is gekomen. Maar we houden moed.

7. Linnepinna

Linnepinna Bekend lid

Feb 3, 2012
    730
    0
    16
    Werk in de Zorg
    Limburg
    Welkom! En heel veel succes!;)

8. belinda203

belinda203 Bekend lid

Mar 23, 2008
    784
    0
    0
    verzorgende I.G.
    Odijk
    Ja daan dat gevoel herken ik ook wel.Ik ben pas later tegen de
    juiste man aangelopen waardoor we ook later onze zoon hebben gekregen. Een tweede durf ik lichamelijk niet meer aan en de leeftijd heb ik ook niet meer vinden wij.We zijn enorm blij met onze zoon en we kunnen hem alles geven.
    Houd die moed vast dan gaat het vast goed komen!
    Houdt je ons wel op de hoogte??

9. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

Welkom en hopelijk is het snel raak voor jullie!
    Veel forum plezier :D

Share This Page