Beste lezers, Ook wij (man en ik) willen dolgraag een kleintje. Heb 19 januari me laatste pil ingenomen. Ik vind het nog allemaal erg wennen en spannend. Heb 14 jaar de pil gebruikt en dan plotseling neem je hem niet meer in. Ik weet niet of ik toendertijd een regelmatige cyclus had. Maar we wachten af wat er gaat gebeuren.
Hallo , welkom . Snap wat je bedoelt is ook heel spannend , je lichaam moet alles weer zelf gaan regelen en je hoopt natuurlijk dat dat zo snel mogelijk gaat . Ben je ondertussen al ongesteld geworden ? Ben je bezig voor je eerste ?
Hoi Lisanne, Wij zijn inderdaad voor de eerste bezig. Jij ook? Ik heb een stukje bij anticonceptie neergezet omdat ik niet weet of het ongesteldheid is. Zal ff kort samenvatten. Ik heb 19 januari laatste pil ingenomen. Heb toen onttrekkingsbloeding gehad. Kreeg afgelopen zondag wat bruine afscheiding/menstruatie en wat lichte ongesteldheidskrampen. Maandag had ik dit ook, maar werd minder. Dinsdagochtend werd het nog minder maar toen zat er ook wit slijm bij en rond het middaguur had ik er ook 1 klodder rood bloed bij zitten. en toen was het over. Nog wel heeel klein beetje ongesteldheidskramp. Ik neem aan dat het me ongesteldheid is.
Het zou je menstruatie kunnen zijn . Toen ik vorige keer net gestopt was met de pil (helaas geen kindje aan overgehouden) waren mijn menstruaties net zoals jij nu beschrijft , of eerst kwam er een klein beetje bruin bloed en slijm , en een paar dagen later brak me menstruatie door . Ja ik ben ook voor de eerste bezig , zit nu in ronde 3 .