Hallo iedereen

Discussion in 'Even voorstellen' started by Yasmijnkai, May 1, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Yasmijnkai

Yasmijnkai Niet meer actief

Ik ben hier nieuw wel heb ik af en toe wat topics gelezen. Mijn vriend en ik hebben 2 maandjes geleden besloten toch voor een wondertje te gaan. Wel hebben we in ons hoofd gedacht dat het lang zou duren, toch ben ik gisteren achter gekomen dat is zwanger ben. Wel met mixed feelings want mijn schoonzus deed er meer dan een jaar over.

Hopelijk blijft alles goed gaan en kan ik na het intake gesprek bij de verloskundigen en nu wachten op het telefoontje voor MvM want als anderen vrouwen kan helpen dan doe ik het ook natuurlijk.

Ik ben trouwens 25 en mijn vriend is 27.

Voor meer vragen kunnen jullie mij natuurlijk altijd bericht sturen of hier gewoon plaatsen! :) :D

Groetjes

2. Esther15

Esther15 VIP lid

Apr 20, 2006
    7,918
    7
    38
    thuis
    Welkom!! En natuurlijk van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!! Geweldig toch!!

Ik kan begrijpen dat je je een beetje "schuldig" kan voelen naar je schoonzus, maar ik geloof wel dat ze gelukkig voor jullie zal zijn.
    Mensen zijn nu eenmaal allemaal anders.

Voor nu, geniet ervan en geweldig dat je mee doet met MvM.

3. Kylietje

Kylietje Actief lid

Dec 15, 2011
    367
    0
    0
    Wetteren
    Welkom ;)
    Gefeliciteerd met de zwangerschap van je eerste wondertje. Hopelijk is alles goed...fijn gevoel hé dat zwanger zijn en voor de eerste keer mama worden :D
    Geniet er van en niet teveel zorgen maken over wat je schoonzus zal denken...die zal ook laaiend enthousiast zijn :D
    Ik zou nog iets willen toevoegen:

Genieten, genieten, genieten!

4. Yasmijnkai

Yasmijnkai Niet meer actief

Bedankt, ga zeker genieten! =)

5. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap!

6. amber23

amber23 Fanatiek lid

Mar 7, 2011
    1,239
    0
    0
    NULL
    NULL
    Welkom en gefeliciteerd

Share This Page