Hoihoi, Ook ik ben nieuw! Ben 23jr en sinds juli '06 hebben wij een actieve kinderwens. In okt '07 in de mmm terecht gekomen tot op heden. Op dit moment zijn wij gestart met ICSI. Hopelijk kan ik hier lekker mijn ei kwijt met 'lot' genootjes. Liefs.
Welkom op het forum Je was er al wel vroeg bij en dan al met je 18 in de MMM. Heel veel succes met zwanger worden!
Dankje Caruli, Klopt wij zijn er vroeg bij, gelukkig maar! Zo zien we maar weer.. 5jr verder in de mmm en nog met lege handen. De artsen houden me dan ook extra in de gaten vanwege de leeftijd.
Omdat toen ik 19 was begon met iui. Normaal gesproken beginnen ze niet snel op die leeftijd met hormoonbehandelingen. Daarom werd ik al extra in de gaten gehouden. Nu moet ik 3 tot 4x per week naar het zkh omdat ik opeens erg fel reageerde met overstimulatie +40 eitjes de afgelopen icsi poging.
Ah oke. Heb je PCOS? Hier ook een keer een flinke overstimulatie gehad bij de 2e ivf behandeling. Kwam door de PCO zeiden ze. Eierstokken reageren langzaam of te snel.
Ja heel veel last van mijn buik. Voelde echt beurs van binnen. Moest ook nog weken lucrin spuiten om de blaasjes te laten slinken..
Heel herkenbaar. Had ook echt het gevoel alsof er iets mega's zat, veel plassen.. Ik heb net 2 maanden de pil erop zitten, vorige week weer Lucrin gespoten. Nu wachten tot de 28e en dan weer beginnen met Puregon.
Spannend hoor, hoop voor jullie dat het snel eens raak is! Ik gebruikte GonalF ipv Puregon. Maar het is hetzelfde middel he