Heyyy!

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door Sennatje, 24 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sennatje

Sennatje Lid

24 okt 2012
    14
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey iedereen!

Ik heb me zojuist ook ff aangemeld, was al lid van een babysite maar vind er daar niet veel meer aan. Kom niet vaak meer online dus ik dacht misschien word het gewoon tijd voor wat anders. :p
    Ik ben 23 jaar, heb een dochtertje van bijna 2,5 jaar en wij zijn sinds een paar maaden aan het proberen zwanger te raken van een 2e frummel ;)
    Met mijn 1e zwangerschap was het meteen raak, maar nu denkt mijn lichaam daar anders over en zitten we al een paar maanden steeds in spanning haha!
    Wat betekend dat ik besloten heb me er iets meer in te verdiepen, sinds deze maand ben ik in de weer met ovulatie testen en mijn cyclus houd ik al een maandje of 5 bij.
    Nu maar hopen dat het helpt :D

2. Krista1990

Krista1990 Niet meer actief

Hey Sennatje,

Welkom op dit forum.

Ik hoop voor je dat je snel je tweede baby mag verwelkomen.
    Ikzelf ben 22 jaar en ben in juli gestopt met de pil, om eerst m'n lichaam weer eens onder controle te krijgen.
    Vl en ik gaan per januari er echt voor, dit ivm met een vast contract van m'n vriend, nu we mondeling toegezegd, maar in januari kan die ondertekend worden, wel zo fijn!

Heb deze maand ook getest, maar ik was zo in de veronderstelling dat ik m'n eisprong vandaag zou hebben, maar vrijdag kreeg ik pijn in m'n lies, vrijdag een testje gedaan, maar waren echt tuurstreepjes, zondag weer getest en best donker ( maar een knalstreep???! ) maandag weer een testje en die was lichter. Dus denk zondag m'n eisprong gehad. Vandaar ook m'n klachten dus denk ik.

Groetjes.

Deel Deze Pagina