Hallo dames. Ik ben sinds vandaag nieuw hier en wil mij even kort voorstellen. Mijn naam is Jennifer ben 34 jaar en sinds 6 maanden gestopt met de pil en helaas nog niet zwanger. Deze maand voor het eerst ovulatietesten gaan gebruiken van zwanger en kids. En volgens mij heb ik vandaag een positieve test al ben ik niet helemaal zeker. Hoop snel zwanger te worden. Heb het lang uitgesteld eerst door m'n werk en daarna helaas door ziekte en medicijnen. Medicatie is nu afgebouwd . Ik heb een boel vragen en hoop dat er meiden zijn die dezelfde vragen hebben ( vast wel).
Welkom hier! Zelf heb ik goede ervaring met de digitale ovulatietesten van clear blue. Die zijn heel duidelijk af te lezen.
Ik heb ze nu van zwanger en kids omdat ik hier veel goede ervaringen lees. Ben sinds een paar dagen aan het testen en had gisteren een licht streepje en vandaag een duidelijkere. Hoop dat het snel lukt. Die van clearblue vind ik trouwens erg duur in verhouding met die van zwanger en kids. Ben jij lang bezig geweest om zwanger te worden? Nu al behoorlijk op weg. Fijn zeg
De testen zijn inderdaad wel duur. Maar bij onze eerste duurde het 13 maanden voor ik zwanger was. Na 11 maanden heb wel wat geld over voor een duidelijke test. De streepjes-testen gaven te veel onduidelijkheid en stress. Van onze tweede was ik overigens zwanger drie maanden na mijn bevalling (onverwachts, wel welkom en zonder ovulatietesten).
Misschien haal ik die van cb erbij om de andere test te bevestigen. De streepjes zijn idd onduidelijk al wordt het streepje wel met de dag duidelijker. Wanneer zou je na eenpositieve test het beste kunnen vrijen? En is elke dag goed of beter om de dag. Wat onwijs fijn dat de tweede al zo snel en onverwacht komt. Je zal het druk krijgen. zo zie je maar dat het behoorlijk kan verschillen.