Hoi allemaal!

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door ChantalBn, 28 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ChantalBn

ChantalBn Actief lid

27 jan 2013
    403
    0
    16
    Hoi allemaal,

Via via ben ik hier terecht gekomen en bij deze wil ook ik me even voorstellen.
    Ik ben Chantal, 25 jaar en kom uit Amsterdam, heb sinds ruim 1,5 jaar een hele lieve vriend en een kindje is meer dan welkom.
    Sinds afgelopen zaterdag weten we dat ik zwanger ben, het is nog heeel pril (rond de 43 dagen).
    We zijn zo'n 3 maanden bezig geweest en hadden totaal niet verwacht dat het zo snel zou gaan... ik heb diabetes en daarnaast rookte ik ook nog eens, er waren in ieder geval genoeg redenen om te verwachten dat het langer zou duren ;)
    Vandaag wou ik gaan stoppen met roken en dat is dus iets eerder geworden hihi
    Ondanks dat het nog zo pril is zijn we wel ontzettend blij, ik ben wel bang want zeker met mijn diabetes heb ik meer kans op een miskraam maar ik probeer dat opzij te zetten en te genieten want mijn grootste droom is uitgekomen :)

Groetjes Chantal

2. El1980

El1980 Lid

5 feb 2011
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd met je zwangerschap.

Diabetes bestaat uit meerdere vormen toch?
    Heb jij de vorm dat je iedere dag moet prikken?

3. ChantalBn

ChantalBn Actief lid

27 jan 2013
    403
    0
    16
    Dank je wel!

Ik heb type 1 (18 jaar al) en moet inderdaad elke dag prikken, gebruik een insulinepomp.

4. El1980

El1980 Lid

5 feb 2011
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wow heftig.

Ik duim voor je dat je droom uitkomt.
    Goed dat je gestopt bent met roken.

5. Mama in spe

Mama in spe Fanatiek lid

2 aug 2010
    1.837
    0
    0
    Noord-Holland
    Welkom en gefeliciteerd!
    Maak je ook nog een banner?

6. Veerle87

Veerle87 Lid

29 jan 2013
    96
    0
    0
    Office Management
    Maastricht
    Hai Chantal,

Welkom en gefeliciteerd. Goed dat je inderdaad gestopt bent met roken.. zelf was ik ook een roker tot ik ook er achter kwam dat ik zwanger was. Gelukkig voor mij kan ik de sigaretten lucht ook op dit moment niet meer verdragen zonder er misselijk van te worden.

7. ChantalBn

ChantalBn Actief lid

27 jan 2013
    403
    0
    16
    Er is gelukkig goed mee om te gaan alleen nu word het allemaal wel wat zwaarder en strenger en dat geeft wel de enige stress en angst met zich mee omdat te hoge suikers en te lage suikers absoluut niet goed zijn voor de baby.
    Ik heb morgen een afspraak in het zh en zij kunnen me vast helpen om het 'nieuwe' doel te bereiken :)
    Ben helaas toch nog niet helemaal gestopt met roken :x maar het gaat elke dag beter, ik rook lang niet meer zoveel als ik voorheen deed en het word elke dag minder, dat is ook mijn doel tot ik helemaal niks meer rook :)

Dank je wel! en jij ook gefeliciteerd met je meisje ;)
    Ik weet nog niet hoe maar als ik weet hoe lang ik precies zwanger ben zal ik er ook 1 maken.

Dank je wel! Dat zou ik ook wel willen! Zoals je kan lezen ben ik nog niet helemaal gestopt maar rook er niet meer dan 10 per dag maar vind het wel balen...was liever toch in 1 x keer gestopt maar als het zo door blijft gaan dan duurt het niet lang voor ik echt niet meer rook en dat is nog altijd beter dan lekker door blijven roken zoals je normaal doet toch?

8. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Welkom! :)

9. love2beme

love2beme Actief lid

7 jul 2012
    259
    0