Hallo bijna (weer) moeders, ik ben afgelopen november 40 geworden en mijn man en ik zouden nog heel graag een derde kindje willen! Ja, je leest het goed! Wij hebben al twee dochters uit eerdere ICSI-behandelingen gekregen. Zij zijn nu 4 en 2 jaar! wij zijn natuurlijk al heel blij en trots dat dit ons gegeven is! Toch kriebelt het en willen wij nogmaals proberen om ons laatste wondertje op de wereld te zetten! Vorig jaar ben ik gestart met een ICSI-behandeling, maat toen bleek na de punctie helaas dat de zaadleiders van mijn man geblokkeerd zijn en dat er dus geen zaad was! Het was heel emotioneel! Daar gaan je eitjes, hup de prullenbak in en een poging zonder kansen.... Mijn man heeft net voor het einde van het jaar een Pesa ondergaan en daaruit kwamen 6 rietjes met zaad! Zo begonnen we vol moed eind januari met spuiten met deca en gonal en eind februari terugplaatsing. Het bleek toch wel dat ik wat ouder ben, want ik had 5 eitjes, waarvan 3 bevrucht. Twee zijn er teruggeplaatst. Mijn dochters waren top embryo's en mijn jongste was zelfs een eskimootje, maat nu was er een 6-cellige en 10-cellige met fragmentatie teruggeplaatst. Helaas, je begrijpt het, het heeft niets opgeleverd! Ik ben ongesteld geworden. het was zo'n domper! Ik had zo'n goed gevoel, zucht! Ik baal ook zo dat we nu weer helemaal opnieuw moeten beginnen. Laatste poging wat vergoed wordt door de verzekering! Er kon ook niets ingevroren worden! Wie heeft ook zo'n soortgelijk verhaal en kan mij oppeppen? Ik heb trouwens een intake geregeld in Gent bij Dr. Sutter. heeft iemand hier misschien informatie over. Hoe het bevalt? Wij willen trouwens wel eerst hier in Nederland nog een laatste poging wagen en dan wellicht naar Gent gaan! heeft iemand ook ervaring met Menopur! Misschien meer eitjes? ik hoor graag van jullie!
Hoi, ik heb geen ervaring met met icsi maar ik wil je wel heel veel succes wensen. Er zijn wel een aantal Gent en/of Dusseldorf topic. Misschien kan je daar wat info vinden.