Hoi hoi, Ook ik wil me even voorstellen. Ben 34 jaar, moeder van 2 mooie zoontjes van bijna 1 en van net 4 jaar. We kunnen alleen zwanger worden via de mmm. We hebben 6 sterretjes aan de hemel die altijd bij ons zijn. Na lang nagedacht te hebben, willen we graag nog een keertje proberen zwanger te raken en een mooi drietal te krijgen. Wel dubbel want we zijn zo gezegend met 2 knappe gezonde boys, maar toch kriebelt het weer, en dan vooral bij mijn man Tot snel weer
Welkom! Wat bijzonder dat het vooral bij je man kriebelt! Dat hoor je niet zo vaak! Ik hoop voor jullie dat je snel zwanger wordt en een mooi derde kleintje mag verwelkomen
Jep. Ik heb zelf nog wat meer 'bezwaren' maar meer van praktische aard Kindje is meeeer dan welkom! We hebben alleen weer de mmm nodig...dus zal niet zo heel vlotjes gaan..
he, ik dacht al, waar is ukoldaatje gebleven??? gezellig dat je er weer bent! wat leuk dat jullie gaan proberen een 3e kindje te krijgen! ik hoop dat het gauw gaat lukken en alles voorspoedig verloopt! je hebt al genoeg ellende meegemaakt. gaat alles goed met de boys?? je kleinste knul al bijna 1! wat gaat het toch hard he?! groetjes Tresje
Hoi Ukoldaatje welkom terug spannend, hopelijk verloopt het spoedig en mag je gauw weer zwanger zijn.