Goedemiddag, Ik ben Marloes, 27 jaar (nog precies een maand) en mijn vriend en ik proberen nu al 2 jaar om zwanger te worden. Na een jaar zelf proberen zijn we naar de huisarts gegaan voor een doorverwijzing naar het ziekenhuis. Daar hebben ze alles getest en heb ik een laparoscopie gehad. Er is niets gevonden; alles werkt zoals het hoort. Na de operatie zijn we voor een half jaar naar huis gestuurd en sinds juli zijn we bezig met IUI. De eerste drie rondes met Clomid hebben we onsuccesvol afgerond en we zijn sinds maandag begonnen met Gonal-f. Daarnaast ben ik ook gestart met acupunctuur (een mens probeert wat...) in combinatie met Chinese kruiden. Zelf slik ik ook nog tarwekiemolie capsules voor een goed baarmoederslijm. Baat het niet dan schaadt het niet! Nu alleen nog een keer resultaat zien...
jeetje herkenbaar verhaal wij nu 1,5 jaar an het proberen huisarts geweest en 17 okt ziekenhuis lees veel verhalen en hopelijk gaat het voor ons ook goed uitpakken.
Ik hoop het ook voor je! Af en toe is het wel prettig om te weten dat je niet de enige bent met een lijf wat niet meewerkt.
Ik vind het minder heftig dan ik in eerste instantie dacht. Maar goed, je verlegt je grenzen op een gegeven moment ook.
jeetje oke ben heel benieuwd mijn werk weet van niks en leef best veel ziekenhuis bezoeken , spuiten ect snap er nu nog niks van