Even netjes voorstellen

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door Marloes85, 26 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Goedemiddag,

Ik ben Marloes, 27 jaar (nog precies een maand) en mijn vriend en ik proberen nu al 2 jaar om zwanger te worden.

Na een jaar zelf proberen zijn we naar de huisarts gegaan voor een doorverwijzing naar het ziekenhuis. Daar hebben ze alles getest en heb ik een laparoscopie gehad. Er is niets gevonden; alles werkt zoals het hoort.

Na de operatie zijn we voor een half jaar naar huis gestuurd en sinds juli zijn we bezig met IUI.

De eerste drie rondes met Clomid hebben we onsuccesvol afgerond en we zijn sinds maandag begonnen met Gonal-f.

Daarnaast ben ik ook gestart met acupunctuur (een mens probeert wat...) in combinatie met Chinese kruiden. Zelf slik ik ook nog tarwekiemolie capsules voor een goed baarmoederslijm.

Baat het niet dan schaadt het niet! Nu alleen nog een keer resultaat zien...

2. 3S3

3S3 Niet meer actief

He Marloes, welkom!
    Ik hoop dat je alsnog snel zwanger zult raken!

3. Dank je wel!

4. 3vlinders

3vlinders Fanatiek lid

23 aug 2011
    1.783
    0
    0
    NULL
    NULL
  5. Lm13

Lm13 Lid

2 okt 2013
    46
    0
    0
    wondertje in de maak :)
    utrecht
    jeetje herkenbaar verhaal wij nu 1,5 jaar an het proberen huisarts geweest en 17 okt ziekenhuis lees veel verhalen en hopelijk gaat het voor ons ook goed uitpakken.

6. Ik hoop het ook voor je!
    Af en toe is het wel prettig om te weten dat je niet de enige bent met een lijf wat niet meewerkt. ;)

7. Lm13

Lm13 Lid

2 okt 2013
    46
    0
    0
    utrecht
    en is het allemaal wat clomid ect.. iui?

8. Ik vind het minder heftig dan ik in eerste instantie dacht.
    Maar goed, je verlegt je grenzen op een gegeven moment ook.

9. Lm13

Lm13 Lid

2 okt 2013
    46
    0
    0
    utrecht
    jeetje oke ben heel benieuwd mijn werk weet van niks en leef best veel ziekenhuis bezoeken , spuiten ect snap er nu nog niks van :(

Deel Deze Pagina