Hoi meiden!!

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door Bo87, 9 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bo87

Bo87 Fanatiek lid

8 sep 2014
    1.256
    0
    0
    Verpleegkundige in tbs setting
    Hallo mede mama's !!

Ik ben bo, 27jr oud. Ik heb 2 kindjes Sem (7) en Indy (4). Deze zijn van mijn ex. Ik woon alweer ruim 2jr samen met mijn huidige vriend en willen graag een 3e kindje krijgen. Ik werk naast het mama zijn nog 24u in een TBS kliniek in rotterdam :)

Vragen mag altyd !!

2. Bianca368

Bianca368 Nieuw lid

9 sep 2014
    4
    0
    0
    't Gooi
    Hoi, ik heb mij sinds vandaag (net) ook aangemeld op deze site, maar weet eigenlijk niet zo goed wat je hier kunt doen :)

Ik ben veel op deze site geweest toen ik net zwanger was en al mijn vragen ging opzoeken.

Ik ben Bianca, 29 jaar en heb een zoontje van 2 en zijn zusje is onderweg. Nu 20 weken zwanger. Verder woon ik in het Gooi.

Jij bent al jong mama geworden zeg! Leuk hoor!
    Hoe heb jij het ervaren van 1 naar 2 kids?

Hopelijk ben je snel zwanger van de 3de! :)

Groetjes Bianca

3. Hannah1989

Hannah1989 Fanatiek lid

11 jan 2014
    1.269
    16
    38
    Hallo,

welkom!
    Zijn jullie al lang aan het proberen?
    Hoop dat jullie snel een positieve test mogen krijgen..

4. Bo87

Bo87 Fanatiek lid

8 sep 2014
    1.256
    0
    0
    Verpleegkundige in tbs setting
    Ik zit op ronde 3 nu.. 1e ronde vroege mk en 2e ronde vals posi. Nu de 3e ronde 2 testen positief (wel van onbetrouwbare merken zag ik) en 2 negatief... Wat dat betreft heb ik het niet getroffen hiermee...

5. Helentje

Helentje Lid

10 sep 2014
    20
    0
    0
    Hallo!

Ik heb mij zojuist aangemeld op de site en ben erg benieuwd, vind het in ieder geval mooi om verhalen van anderen te lezen. Zelf ben ik 31 jaar, 3 jaar gelukkig getrouwd en woonachtig aan de kust. Een half jaar geleden ben ik, na 10 jaar de pil te hebben geslikt, gestopt om mijn lichaam weer te laten wennen en de natuur z'n gang te laten gaan. Nu besloten met mijn man om het te gaan proberen, erg spannend allemaal en hopelijk wordt het ons gegund! Nu helemaal aan het verdiepen in de 'theorie' rondom het zwanger worden/zijn en besef me des te meer hoe ontzettend bijzonder het is!

Groetjes Helentje

6. amber23

amber23 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    1.239
    0
    0
    NULL
    NULL
    Welkom allemaal

7. minni me

minni me Nieuw lid

10 sep 2014
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Hoi allemaal,
    Ik heb mij ook zojuist geregistreerd omdat wij ook een kinderwens hebben. Ik zal mij ook even voorstellen. Ik heet Syl en ben mama van 1 dochter. (van ex). Inmiddels ben ik al heel lang weer gelukkig met mijn huidige partner en zouden wij samen ook heel graag nog een kindje willen. De zwangerschap van mijn dochter is al 12 jaar geleden en kan ik mijn zwangerschapsverschijnselen niet heel goed meer herinneren. Eigenlijk heb ik wel een paar vraagjes hierover en hoop dat ik die aan iemand mag stellen?

groetjes

Deel Deze Pagina