Hallo iedereen,

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door Angellady, 12 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Angellady

    Angellady Lid

    12 sep 2007
    67
    0
    0
    Nou ik ben sinds vandaag ook geregistreerd.

    Laat ik me maar eens voorstellen;

    Ik ben 31 jaar en getrouwd. Ik heb een zoontje van 7 jaar en sinds februari 2004 gestopt met de pil, in verband met de wens voor een 2e kindje. Na veel wachten, pijnen en onderzoeken zijn ze in maart 2006 er achter gekomen dat ik een cyste heb. Ik heb toen een Provera kuur gehad en dat was het. Ik werd toen naar huis gestuurd met de mededeling dat alles nu goed was. Na 9 maanden nog meer pijnen tijdens de ongi dagen, en nog steeds geen zwangerschap. Ik heb toen in het buitenland een second opinion gevraagd. Daar kwam naar voren dat ik endometriose had aan beide eierstokken van ongeveer 7 cm. Met mijn rapport naar de Gynecoloog geweest en eindelijk is er besloten om er iets aan te doen i.v.m. met mijn kinderwens. Op 23 maart 2007 een kijkoperatie gehad. Daar zagen ze dat ik aan elke eierstok 1 cyste had. Mijn eileiders waren niet verkleefd. Maar de cystes moeten verwijderd worden middels een buikoperatie.

    Ter voorbereiding hiervan ben ik op 15 mei 2007 begonnen met Zoladex spuiten. Op 12 juni de 2e spuit Zoladex. Op 13 juni 2006 de buikoperatie gehad en de endometriose aan beide eierstokken zijn verwijderd. Ook is er toen weer geconstateerd dat ik geen verklevingen heb in mijn eilerders. Op 11 juli weer Zoladex spuit.

    Op 19 juli een afspraak gehad met de gynecoloog. Ik hoefde niet meer te spuiten en ben op de lijst van IVF gezet. Ik heb wel aangegeven dat ik het eerst nog zelf wil proberen. Zij gaf mij de tijd tot oktober, dan zouden we beginnen met IVF, dit omdat er kans bestaat dat de endometriose terug zal keren.

    Nu 9 weken na de laatste spuit Zoladex wacht ik op mijn menustruatie. De gynecoloog had mij toen verteld dat ik 4 weken na datum laatste spuit ik gewoon weer vruchtbaar ben, dus ik weet het niet.

    Dus dit ben ik en dit is mijn verhaal. Ik hoop dat ik snel zwanger zal worden, en het liefst zonder IVF. Anders kan IVF nog.

    Heeft iemand ervaring met Zoladex? en hoe lang duurde het voordat je eerste cycles op gang kwam?
     
  2. jettje

    jettje Fanatiek lid

    30 jan 2007
    1.541
    0
    0
    zv-er
    Hoi Angel,

    Dat is een heel verhaal zeg.
    Ik heb geen ervaring Zoladex dus kan je daar niet bij helpen.
    Ik wens je heel veel succes met zwanger worden en de
    evt verdere behandelingen.
    Heel veel plezier op het forum :D

    Groetjess jetje
     
  3. Angellady

    Angellady Lid

    12 sep 2007
    67
    0
    0
    Dank je wel Jetje,
     
  4. wolly

    wolly Niet meer actief

    Welkom hier en veel kletsplezier toegewenst.

    Heel veel succes met zwanger worden hoop dat het snel raak is.

    LIefs wolly :)
     
  5. Niet meer actief

    welkom, veel succes met zwanger worden
    hopelijk is het snel raak ;)
     
  6. Cars

    Cars Fanatiek lid

    1 dec 2006
    3.207
    0
    0
    Juffie
    Friesland
    Meid, wat een verhaal. Hoop ook voor je dat je snel (zonder IVF) zwanger wordt.
     
  7. Coco

    Coco VIP lid

    31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Welkom op het forum, en heel veel kletsplezier toegewenst hier. Hopelijk gaat het snel lukken allemaal, maar mocht het eens tegenzitten, dan kun je hier op het forum even lekker uit kunnen huilen. (maar daar gaan we niet van uit dan he...)
     
  8. Meliske

    Meliske VIP lid

    29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    welkom op het forum ;)
     
  9. Racebabe

    Racebabe Fanatiek lid

    16 mrt 2007
    3.491
    0
    0
    administratief mdw
    in Twente
    Welkom en veel succes :)
     
  10. Daisy1975

    Daisy1975 Fanatiek lid

    20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Welkom op het forum! ;)
    Wat een verhaal,ik hoop voor jullie dat je snel zwanger mag worden!
    Wens jullie veel succes!
    Liefs D..-x-
     
  11. Angellady

    Angellady Lid

    12 sep 2007
    67
    0
    0
    Dank jullie wel voor de mooie woorden, en het is fijn om hier lekker te kunnen kletsen.
     
  12. Antoinet

    Antoinet Lid

    4 sep 2007
    98
    0
    0
    Verzorgende
    Betuwe
    Jemig wat een verhaal..
    Welkom in ieder geval...
    Succes met zwanger worden!
    Ik duim voor je!
     
  13. busybusy

    busybusy Fanatiek lid

    17 feb 2007
    1.543
    0
    0
    Jeetje wat een verhaal! Ik heb geen ervaring met zoladex of ivf, maar ik wil je wel graag welkom heten hier op het forum. :D

    Ik hoop dat je snel (en liefst zonder ivf) zwanger raakt!
     
  14. woezeltje

    woezeltje Fanatiek lid

    2 mrt 2007
    1.623
    0
    0
    welkom op het forum
    hopelijk wordt jullie zoontje gauw een grote broer ;)
     
  15. Dientje

    Dientje Fanatiek lid

    12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    Welkom!
     
  16. tiruja

    tiruja VIP lid

    28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    ben je al op het endo forum geweest? dat is van een vriendin van mij en zij weet er veel vanaf. ZIj heeft zelf uiteindelijk (na tog operaties) via IVF een tweeling gekregen.
     

Deel Deze Pagina