Hallo dames, Ik ben nieuw op dit forum,en wil me toch es kort voor stellen. Ik ben 26 en al 6jaar gelukkig met mijn lieve schat ! Onze kinderwens is er al een tijdje. 2jaar geleden gestopt met de pil en na 5 maanden zwanger .. jammergenoeg op 10weken is dit misgelopen. Dit kwam zwaar aan en toch even terug de pil genomen om mezelf weer op de plooi te krijgen. Nu intussen al 6 maandjes terug gestopt, en stiekem hopen dat we snel zwanger zijn 😊 Het lijkt me fijn ervaringen te delen en met andere (toekomstige) mama's te kletsen ! Nog dames die op naar ronde 7 zijn? Het lijkt wel een eeuwigheid te duren hé.. Liefs Tinkerbel
Halo, Welkom op dit forum! Ik ben zelf ook nieuw hier sinds een week of 3 Wat jammer dat je zo'n tegenslag te verwerken hebt gekregen, maar fijn dat je sinds een tijdje de moed hebt terug gevonden en klaar bent om er weer voor te gaan. Ik ben na 8 rondes zwanger geraakt, en ik ben morgen precies 8 weken zwanger. Ik moet toegeven dat ik de moed al begon op te geven, ik dacht dat er met mij of mijn partner iets mis zou zijn waardoor het maar niet lukte... ik was dan ook helemaal verrast toen ik zwanger bleek te zijn! Als je geduld hebt dan komt het wel hoor, zeker de moed houden!
Hejhej, Bedankt voor je reactie! En een dikke proficiat met je zwangerschap ☺☺! We geven niet op hoor,geduld 😁.. We weten dat we kunnen zwanger worden,is al een goed vooruitzicht! Maar ik begrijp je wel hoor, je zou snel vanalles beginnen denken hé 😁 Het is voor jullie ook wel spannend hè .. Geniet er van Liefs
Hoi dames ik ben op dit forum ook nieuw wij zijn al in februari 2013 gestopt met de pil. Maar we hebben het nog heel lang met rubber gedaan vanwege een huis in aanbouw gelukkig wonen wel nu al ongeveer 5 maanden in ons huisje en zijn sinds die tijd ook begonnen voor ons wondertje. Helaas is ronde 5 niks geworden dus op naar ronde 6
Das Semmie! Je bent dus ook spannend aan het afwachten Is soms om gek van te worden hé Laten we duimen voor elkaar ! ik vind mijn weg op dit forum nog niet zo goed.. leuk dat ik wat reactie krijg Liefs