Hoi allemaal

Discussion in 'Even voorstellen' started by Leintje123, Sep 14, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Leintje123

Sep 13, 2015
    21
    0
    1
    NULL
    NULL
    Hoi!
    Na aardig wat rondneuzen op deze site heb ik besloten om ook een account aan te maken. :)
    Ik ben een jonge meid van bijna 21 en mijn man en ik willen graag zwanger worden. Ik ben er in gedachten al een tijd mee bezig, en
    we hebben afgelopen maand besloten om ervoor te gaan. Ik ben (zover ik weet) nog niet zwanger, maar voel me al zo happy met het feit dat het "zover" is! Heb er zo naar uitgekeken!
    Voorlopig weten alleen mijn man en ik ervan, maar het is toch fijn om het even ergens te kunnen delen! :)

2. Rneetjj

Rneetjj Actief lid

Sep 14, 2015
    358
    64
    28
    Female
    Gezellig! :) Ik heb me ook zojuist aangemeld.. en ben niet veel ouder dan jou; 23. In juni is mijn spiraal eruit gehaald en gaan dus aan de vierde poging beginnen.. vind het ook heel spannend en kijk er net als jou heel erg naar uit! Spannende tijd ;) Veel succes!!!

3. Miekoe

Miekoe Fanatiek lid

Aug 9, 2012
    1,908
    502
    113
    Female
    Welkom!!

4. Leintje123

Sep 13, 2015
    21
    0
    1
    NULL
    NULL
    Dankjewel! Leuk dat we bijna even oud zijn :)
    Voor ons is dit de eerste maand/poging. Ben een paar weken geleden met de pil gestopt. Het handige is dat ik mijn eisprong kan voelen door stekende buikpijn, en nu heb ik die gister gevoeld! Weer net als vanouds voor de pil :)
    We hebben toevallig de avond daarvoor geklust (zoals ze dat hier noemen) en gister op de dag zelf voor de zekerheid ook nog een keer.
    Dan zou je toch zeggen dat het goed zit? Maar nu is het dus spannend afwachten.!

Share This Page