Hallo allemaal, toevallig kwam ik op deze leuke site waar ik al veel geleerd heb in een dag . Mijn vriend en ik gaan over 3 weken trouwen en daarna willen we beginnen met een kindje... Om ons heen zien we steeds meer mensen zwanger worden en kindjes krijgen, vandaar dat het bij ons ook begint te kriebelen. Met in ons achterhoofd dat het niet allemaal vanzelf zal gaan. Deze site zal een handig hulpmiddel zijn en vooral veel steun bieden als het niet zo snel zal lukken. Groetjes!!
van harte welkom jeetje leuk zeg touwen over 3 weken dan zal je het wel drukkies hebben ik wens jullie een hele fijne trouwdag toe met mooi weer veel plezier op het forum
Dank jullie wel allemaal, het mooie weer is in aantocht Morgen wordt het hier al 20 graden!! Hopen dat het 12 mei ook zo is
Hoi welkom en veel succes voor het zwanger worden en de trouwdag, weet hoe het is ga zelf over 4 weken trouwen. Geniet van de dag en hopen op mooi weer. Groetjes labmuisje
Oh wat gaaf dat je gaat trouwen en zwanger bent terwijl nog niet iedereen het weet!!! Ik kom trouwens ook uit enschede.... werk je op het ariensplein?? in het lab of zo??