Hoi allemaal, mijn naam is Sandy en ben 29 jaar. Sinds augustus 2015 ben ik gestopt met de pil en zijn mijn vriend en ik druk aan de slag voor (hopelijk) ons eerste kindje. Lees al een tijdje mee hier op het forum, en nu toch maar besloten om mij aan te melden Pff ik had nooit gedacht dat dit me allemaal zo aan kon grijpen / onzeker kon maken, zag mezelf altijd wel als een heel relaxed persoon maar dat blijkt nu wel anders Ik hoop dat ik hier met jullie ervaringen kan delen, en nog eea kan bijleren! (merk door het lezen van het forum wel weer hoe weinig ik er eigenlijk precies vanaf weet )
Hoi Sandy, Same here!! Ben ook gestopt met de pil in augustus.. Ben er inderdaad ook onzeker over moeilijk onderwerp geworden voor mij om te praten met bijv vriendinnen.. Hoop dat we zsm positief testen!!
Pff nou ik snap hoe je je voelt! Dacht afgelopen maand echt dat ik zwanger was, is zo'n raar idee om het gevoel te hebben dat je lichaam je voor de gek kan houden, alsof je jezelf niet meer kent! Ik praat er ook niet echt over met vriendinnen, vnl omdat de meest close vriendinnen nog helemaal niet bezig zijn met kinderen. Daarom ook blij om hier op het forum te snuffelen, dan kom je erachter dat je iig niet de enige bent Ik ben sinds afgelopen maand begonnen met ovulatietesten ivm hele onregelmatige cyclus, hoe gaat dit bij jou? Laten we zeker hopen dat we ons allebei (en natuurlijk voor iedereen die bezig is) snel gelukkig mogen prijzen met zo'n wonder
Jaa dat mijn lichaam mij zo voor de gek kon houden had ik dus echt totaal niet verwacht.. Heel vervelend ook ik heb een paar keer gedacht dat ik zwanger was rennen naar de etos voor een test maar nee hoor negatief! Na het stoppen met de pil heb ik dus ook een onregelmatige cyclus vandaar dat het wel helpt om mijn vruchtbare dag te vinden.. Maar goed we blijven hoop houden! Hoop dat iedereen snel positief mag testen
Welkom Sandy, Ikzelf ben ook recent nieuw hier ookal las ik al een tijdje mee in forums. Ben zelf ook gestopt august'15 met de pil na 11 jaar gebruik.Gaan ook voor ons 1ste kindje maar het gaat niet zo vlot lijkt me. Ik heb ook een onregelmatige cyclus: 51-40-31-36-37-?. Zelf ook bij het vorige cyclus (februari) sensitest voor het eerst gebruikt. Heb mijn LH piek wel gevonden , maar toch niet bevrucht geraakt.. Had jij je LH piek gevonden? Hoelang zijn jou cyclussen tot nu?
Hoi Icebabe, bij mij zo'n beetje hetzelfde verhaal, na een jaar of 10 gestopt met de pil, vorige maand begonnen met ovulatietesten (van etos eigen merk, nu op zoek naar iets goedkopers..) ivm onregelmatige cyclus: 59-36-42-33-40 Afgelopen maand wel mn LH-piek gevonden, maar helaas niet bevrucht.. ongeveer een week na mijn LH-piek ongesteld geworden (waarvan ik in eerste instantie dacht dat het wellicht een innestelingsbloeding was, veel lichter en korter dan welke menstruatie die ik ooit heb gehad). Ik heb iets meer dan 2 weken na mijn LH piek er voor de zekerheid nog een zwangerschapstest tegenaan gegooid, maar helaas negatief! Dit terwijl ik toen al meer dan een week met rare buikkrampjes en misselijkheid rond had gelopen, zo zie je maar weer dat je lichaam je echt voor de gek kan houden