Hoi allemaal. Ik ben Suzy, 30 jaar, en wilde me even voorstellen. Mijn vriend en ik hebben pas in december geleden de knoop doorgehakt om voor kinderen te gaan. Ik bleek al snel zwanger te zijn. Helaas bleek het een buitenbaarmoederlijke zwangerschap en ben ik donderdag geopereerd en is er een eileider weggehaald. Op zoek naar meer informatie hierover ben ik op dit forum gekomen. Lichamelijk ben ik best snel aan t opknappen nu, maar emotioneel echt een wrak. Ik merk dat het me enorm helpt om de verhalen van anderen te lezen en wat meer informatie zo bij elkaar te krijgen na deze heftige week.
Hoi meis als eerste wil ik je heel erg veel sterkte wensen heb zelf geen ervaring met een bbz ik hoop dat je hier op het forum je verhaal kwijt kan en wat meer info kan krijgen. Ik heb zelf in febr een mk gehad dit heeft mij emotioneel ook erg aangegrepen maar door het van mij af te schrijven heb ik het toch een plekje kunnen geven.
Geen dank hoor ik weet hoe het voelt helaas om iets te moeten verliezen wat zo welkom is. En ik hoop echt dat je het een goed plekje kan geven en dat je je verhaal kwijt kan dikke digi knuffel.