Hallo, Ik zal me even voorstellen Lyan, 28 jaar. Bonus mama van 2 kindjes (4,5 jaar) van mijn vriend. En net gestopt met de pil, om zwanger te kunnen raken van ons 1e kindje samen. Ik vindt het enorm spannend en ben heel benieuwd hoe lang het zal duren. Na hoeveel maanden waren jullie zwanger? Ik hoop hier veel info en gelijk gestemde te vinden om leuk contact op te bouwen. Fijn avond!
Hoi welkom! Spannend allemaal! Hier ook net gestopt met de pil en gaan proberen voor een 2e kindje ben ook erg benieuwd
Welkom! Onder zwanger worden vindt je genoeg gelijkgestemden Ik hoop voor je dat jullie niet al te lang hoeven wachten.
ja spannend he, het speelt ook allemaal veel meer dan ik voorheen dacht. (nu is alles zo echt). jij ook heel veel succes voor jullie 2e kindje!
Dat hoop ik ook!! ergens hoop ik dat het gelijk raak zou zijn.. maar ben bang dat dat niet geheel reëel is. maar we pakken elke maand als het kan mee! mijn vriend is door de week op de kazerne dus het is soms een puzzel.. mijn eisprong heb ik als het goed is volgende week maandag! dus het weekend maar goed los hoe lang heeft het bij jullie geduurd?
Hallo Lyan, Wat super leuk en spannend. Ik ben morgen 4 weekjes zwanger van ons eerste kindje. Was gelijk de eerste maand raak😊 Moet zeggen vind het allemaal super spannend. Kan het soms ook nog steeds niet geloven. Veel succes ermee Jij ook een fijne avond!!