Hoiiiiiiiiiii Allemaal! Ook ik heb me net aangemeld bij deze site, lijkt me ontzettend leuk om met anderen over hun ervaringen en bevindingen te kletsen. Ik ben 28 jaar en ben net sinds eind maart van de pil af. Ben zelf ontzettend bang dat het niet gaat lukken omdat ik ten 1e al heel lang aan de pil ben geweest (12 jaar) ten 2de omdat ik toch wat te zwaar ben en ten 3de omdat mijn vriend al (nou ja al) 33 is. Ja ik val gelijk met de deur in huis! Ik had afgelopen maandag mijn NOD maar ben het nog steeds niet dus overtijd? of ben ik ook een van de zovelen die tijden op de menstruatie moet wachten? Heb stiekem dinsdag al een test gedaan maar negatief dus, wil graag maandag nog eens testen maar ben bang dat het weer negatief zal zijn. Heb geen symptomen die op een zwangerschap duiden maar ook geen tekenen dat ik snel ongesteld zal worden. HELP!!! Groetjes Miranda
Hoi Miranda, Ik heb van je reactie even een nieuw onderwerp gemaakt. Welkom op Zwangerschapspagina.nl. Je zult toch even moeten afwachten meis. Er zit niks anders op. Hoop voor je dat je zwanger bent !! Lotte.
Hoi Lotte, Bedankt voor je reactie en het aanmaken van een nieuw onderwerp, heb nog nooit eerder op een forum gesurft. Ja geduld is een schone zaak! Miranda
Welkom erbij meid en veel succes. Ik heb zelf ook 17 jr de pil geslikt en tijdens pilgebruik zwanger geraakt, dus dat zegt ook niet alles
Heel veel vrouwen zijn een lange tijd aan de pil geweest. Dat wil niet altijd wat zeggen. 33 is toch ook niet echt oud. En niet elke a.s vrouw is superslank. Geen enkele reden om ongerust te zijn hoor!!! Maar het is altijd spannend. Word ik ooit moeder dat is voor heel veel vrouwen de grote vraag.......... Hoop voor je dat je snel een wondertje in je buik hebt.
welkom, heel veel succes!Mijn man is 38 en ik ook, en wij zijn zwanger van de derde in ronde 1, zegt niets, dus!Ik duim voor je
Welkom en suc6. En 33 is echt niet oud hoor. Ik ben 27 en mijn vriend is 35 en ik ben zwanger van ons 1e kindje. Kelly