Ik lees al ruim 2 weken met veel plezier naar jullie verhalen. Het is toch zo fijn dat je je eigen ervaringen op kan schrijven en kan delen met anderen! Ikzelf ben ongeveer 2,5 jaar bezig met zwanger worden...helaas wordt het mij niet makkelijk gemaakt en is het natuurlijk iedere keer weer een teleurstelling. Na 1 jaar proberen ben ik maar naar de arts gegaan. na vele onderzoeken kwamen we erachter dat ik PCO syndroom heb(geen eisprong). Ik ben dan ook nog nooit op een natuurlijke manier ongesteld geweest...ik ben nu bijna 27 haha. Er volgden vele pijnlijke onderzoeken en een kijkoperatie. Nu dat dit eindelijk afgerond is ben ik een paar maanden bezig met hormonen prikken. Als het goed is heb ik afgelopen 25 januari mijn allereerste eisprong gehad Natuurlijk daarna wezen klussen hihi. Het is nu 15 dagen later en nog steeds geen ongi. Ben zoooo benieuwd! As. maandag mag ik testen bij het IVF kliniek. Ik kan niet wachten....zucht Liefs, waterlelie
Het klinkt een beetje afgezaagd nu maar ga je voor duimen! Heel veel succes en natuurlijk welkom hier op de site. Groetjes
Welkom en veel klets en lees plezier toegewenst. Veel succes met zwanger worden, hopelijk is het raak. Succes met testen, ik duim voor je! Liefs wolly