Hoi ik ben jolanda, We zijn pas gestopt met de pil en is nu dus afwachten. Maar ik vond het leuk hoe jullie ook zo met elkaar meeleven helemaal toppie. En hoe kan ik een foto aan de zijkant plaatsen?
Hoi Jolanda, Van harte welkom en natuurlijk heel veel succes met zwanger worden. Een foto aan de zijkant plaatsen doe je volgens mij op dezelfde manier zoals je het plaatje geplaatst hebt, alleen dan een foto vanuit je digitale camera op je harde schijf zetten en dan deze plaatsen. Groetjes Saskia.
Hoi dames, zoals jullie hebben kunnen lezen moet ik nog een aantal dagen voor test. Ik heb op 1-5 na een cyclus van 28dagen me 1ste geregelde ongi dag hebt gehad, zou mijn cyclus dan zo blijven lopen of moet ik gewoon weer afwachten? En na hoeveel dagen overtijd is het beste om de test te doen. groetjes jolanda
Hoi dames, zoals jullie hebben kunnen lezen moet ik nog een aantal dagen voor test. Ik heb op 1-5 na een cyclus van 28dagen me 1ste geregelde ongi dag hebt gehad, zou mijn cyclus dan zo blijven lopen of moet ik gewoon weer afwachten? En na hoeveel dagen overtijd is het beste om de test te doen. Stel mijn cyclus verandert van aantal dagen, hoe bereken je dan je wanneer je eisprong komt? groetjes jolanda
Meestal laat ik het berekenen door Babby brabbel, dan vul je de dagen in dat je ongi bent geworden en dan krijg je een gem. maar misschien ben je wel heel regelmatig... Dat zou super prettig zijn toch?? Welkom en ik hoop dat we ook voor jou een steun kunnen zijn...
hoi hij krijg ik een nw banner, ben helaas vandaag weer ongi geworden (is wel een klein beetje maarja het zal wel doorzetten en dat na 27 dagen balen. maarja is mijn 1ste ronde nu helaas naar ronde 2. groetjes jolanda
hoi, Ik heb een vraagje: ik vertelde al in mijn vorig berichtje dat ik vandaag ongi ben geworden, maar het is meer bruin als rood (klein beetje kan in een inlegkruisje bijv: vorige mnd was het echt veel en wel rood wat is dit bruine dan alleen als ik het afveegt dat zie ik een beetje bloed en 1 of 2 druppels in de wc pot. Had anders v.a de 29ste mogen testen Ben ik nu dan toch ongi geworden? of wat kan het anders zijn. Zoja dan is het jammer en dan maar op naar ronde 2 en hoe krijg ik een nw banner? Heb dus blijkbaar wel een regelmatige ongi. Vorige mnd was 28 en nu 27 groetjes jolanda
je kan gewoon een nieuwe banner maken zoals je je eerste banner gemaakt hebt en deze dan opnieuw in je profiel plakken (de oude wel eerst verwijderen)