Hallo allemaal

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door sarodo, 28 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sarodo

sarodo Lid

28 feb 2008
    67
    0
    0
    Hallo allemaal,

mijn naam is Saskia ben 30 jaar en ben de trotse moeder van 3 jongens. Wij willen er graag een 4e kindje bij (als ons dat gegund is).. Ik zit vandaag op mijn NOD. Spannend allemaal. We zijn vanaf oktober 2007 bezig.

De eerste zwangerschap van mij was onverwachts. we waren net getrouwd en wilden nog even wachten daar dacht mijn zoon anders over hahaha ik was er meteen blij mee (mijn man ook) toen we er achter kwamen dat we zwanger waren. Tweede zwangerschap kwam na een pilbloeding. We wilden graag een tweede en die zat er zo.Geluk hadden we toen. De derde zwangerschap was onverwacht want ze hadden gezegd dat ik en tumor had in mijn baarmoeder. Dat bleek mijn jongste zoon te zijn.
    nu willen we graag nog een kindje..

2. elies

elies Lid

22 feb 2008
    40
    0
    0
    verre oosten
    hai saskia!
    wat leuk, 3 jongens! welkom hier, ik ben er zelf ook nog maar net. net highlight meegemaakt, onze oudste zoon van 2 poepte op het potje! uit zichzelf. bijzonder dat dit zonder aandringen ook vanzelf kan gaan...

wij hebben zoals je kan zien 2 gozers, en we verwachten in aug. ons derde kindje. bij ons was het ook zo: de eerste keren was ik zo zwanger, en nu moesten we eventjes wachten. ik hoop dat je niet lang meer hoeft te wachten! ondertussen... veel voorpret gewenst!
    elisa

3. maybe

maybe Lid

28 feb 2008
    44
    0
    0
    Hoi allemaal,

Ik zal mij even voorstellen, ik ben Lotte 24 jaar en wij zijn bezig voor de eerste poging om zwanger te worden, erg spannend allemaal dus!

Ik ga gezellig mee lezen en praten op dit forum! Wat duurt wachten lang zeg...

groetjes Lotte

4. sarodo

sarodo Lid

28 feb 2008
    67
    0
    0
    Mijn oudste zoon is alweer bijna 9 jaar. de middelste is 6.5 jaar en de jongste is 2.5 jaar.

Elies: Ontzettend leuk dat je zoon op het potje gaat. Die van mij wil zo af en toe naar de wc en doet dan ook idd wat. Vorige week riep hij mij: MAMA ik ben klaar poepen hahaha ik kijken en ja hoor gepoept. Maar ja dat was nog maar 1 keer.Zindelijk zal hij nog niet snel worden wil van de zomer met hem bezig gaan dan word hij 3 en dan vind ik het wel mooi geweest.

5. elies

elies Lid

22 feb 2008
    40
    0
    0
    verre oosten
    wauw, dan zullen je zoons een volgende zwangerschap wel heel bewust meemaken!
    gaaf hoor.
    hier is het al lekker weer, denk dat ik hem gewoon de hele dag zonder luier ga laten rondlopen. en hij weet dat hij dan een lollie krijgt, dus ja, we hebben ons verlaagd tot omkopen. succes in de zomer met je jongste!

6. wolly

wolly Niet meer actief

Welkom en veel klets en lees plezier toegewenst.

Veel succes met zwanger worden, hopelijk is het snel raak.

Liefs wolly :)

7. caro1978

caro1978 Bekend lid

25 feb 2008
    787
    0
    0
    gelderland
    succes met zwanger worden

8. liftrasa

liftrasa Fanatiek lid

6 feb 2008
    1.522
    0
    0
    enschede
    Welkom en succes met zwanger worden,
    Hopelijk is het snel raak ;)

9. sarodo

sarodo Lid

28 feb 2008
    67
    0
    0
    Bedankt voor jullie welkom.Vanmorgen een test gedaan en die was negatief. Misschien iets te vroeg getest. Ben al wel een paar dagen misselijk en moe. Vandaag wel extreem misselijk (kan natuurlijk ook de griep zijn )

10. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    Welkom en succes met zwanger worden

Groetjes Nazli

Deel Deze Pagina