Hallo allemaal, Ik ben miertje85 en nieuw op deze site. Ik weet al een tijd dat ik pcos heb en dus verminderd vruchtbaar ben In mijn omgeving is er eigenlijk niemand met wie ik hier over kan/wil praten, daarom heb ik me aangemeld hier op het forum. Ik hoop hier te kunnen delen wat mij bezighoud en hoop ook op herkenning. Er zijn hier vast dames die in hetzelfde schuitje zitten. Over mezelf: Ik ben 28jaar jong en woon samen met mijn vriend en hond in de omgeving van Eindhoven. Werken doe ik fulltime en naast mijn werk sport ik 2 á 3 keer in de week om af te vallen. Ik kom van de 125 en weeg nu 87. Ik wilde eerst een gezonder gewicht voordat ik aan kinderen wilde gaan beginnen. Ik vind dat ik vanaf het begin goed voor mijn kindje moet zorgen en voor mij hoort daar ook een gezond(er) lichaam bij. Ik vind het verder leuk om dingen te doen met vrienden. Lekker uit eten, borrelen of een filmpje pakken. Vandaag is mijn eerste Clomid-dag. Ik moet een kuur van 5 dagen doen en heb voor volgende week woensdag een afspraak voor een echo. Ik vind het allemaal superspannend, maar probeer me niet te veel te verheugen omdat ik weet dat het lang kan duren.. Nou, dit was het voor nu. Denk dat ik eerst veel ga lezen en later zelf schrijf. Dus vergeef me als ik in het begin niet zo veel reageer...!
Welkom! Ik heb geen ervaring met Clomid. Maar ik wil je heel veel succes wensen! En top dat je zoveel bent afgevallen!
Hoi miertje! Allereerst welkom natuurlijk! Ik zit hier ook sinds kort. Wat knap dat je zoveel bent afgevallen en wat een mooie instelling! Ik heb ook pcos en ben hier komen kijken om dezelfde redenen als jij. Hoop dat je hier je ei kwijt kunt en steun kan vinden. Ik duim voor je dat je snel zwanger bent!