Ben de 19e begonnen met testen en volgens mij was die de 20e positief. Heb er ei bij geschreven maar bedoel eigenlijk piek, volgens mij had ik gisteren de eisprong. Gisterochtend een kleine (ovulatie)bloeding gehad, krampen en zere onderrug (heb ik meestal tijdens ei), maar toch twijfel ik over de testen. Die van vandaag was op een ander tijdstip trouwens, en in het echt is wel te zien dat het streepje iets lichter is dan die van de 20e.. Wie wil er even beoordelen? Hoop zooo dat gisteren inderdaad m'n eisprong was, want ma.avond voor het laatst seks gehad..
De foto is een beetje wazig geworden, maar het lijkt alsof de test van de 20e nog net niet positief is. Ik zou voor de zekerheid nog even doortesten. Op welke cyclusdag zit je nu en hoe lang is je cyclus normaal gesproken?
Ja dat zag ik ook, komt door het uploaden. En dat gevoel had ik inderdaad ook. Ik had zondag, maandag en dinsdag vruchtbaar slijm..sindsdien niet meer, wat ik vaker heb vlak voor of vlak na m'n eisprong. Maar gisterochtend en vanmorgen beetje roze met afvegen, wat ik kan toewijzen aan eisprong of aan dat ik weer rare hormoonschommelingen heb.. ik zit nu op dag 14 van mijn cyclus maar heb normaal een cyclus tussen de 35 en 42 dagen. Zou dus een heerlijk wonder zijn als ik nu mijn eisprong (al) heb (gehad)! Maar die hormoonschommelingen met spotting zijn ook niet nieuw voor mij; als ik richting mijn eisprong ga en aan het begin van vruchtbare dagen sta en als mijn eisprong is of net geweest is, heb ik vaak wat roze slijm..
De ovulatietest was gistermiddag en vanmorgen weer net zo licht als dinsdag, dus ik denk dat ik er vanuit kan gaan dat mijn eisprong geweest is?