2015 pffff snel vergeten

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Hummeltje 1, 31 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hummeltje 1

Hummeltje 1 Fanatiek lid

6 dec 2011
    1.855
    2
    38
    NULL
    Wil zo graag mijn verhaal kwijt, aangezien (bijna) niemand weet hoe de situatie is en ik het echt even van me af moet schrijven.

Jeetje wat had ik me 2015 anders voorgesteld.
    Ik had me voorgesteld dat ik in ieder geval zwanger zou zijn, en misschien zelfs al een kleintje erbij zou hebben :(.
    In aug 2014 toen onze zoon 2 werd besloten we om te stoppen met de pil.
    We hadden niet verwacht dat het gelijk raak zou zijn aangezien het met onze zoon ook 8 maanden heeft geduurd.
    Maar wat ik zeker niet had verwacht is dat we 16 maanden later en twee miskramen verder nog niet zwanger zouden zijn.
    Wat een verdriet en een machteloos gevoel was en is dat zeg.
    Wat het allemaal nog lastiger maakte is dat ik na de miskraam in september constant bloed bleef verliezen, terwijl de baarmoeder toch schoon was. Denk dat ik in totaal wel 5 keer terug geweest ben voor een inwendige echo.
    Uiteindelijk werd er eind oktober een cyste geconstateerd op mijn rechter eierstok. Ik moest begin dec terug komen voor controle, maar hij zit er nog steeds.
    Dan wordt je verteld dat je beter even kan wachten met zwanger worden en in januari terug moet komen voor controle om te kijken of hij wederom kleiner geworden is.
    Uhhhhh ik wil niet wachten, het wachten duurt me al veelste lang
    Jeetje mina wat een kut jaar zeg, ik trek het af en toe gewoon niet meer, het beheerst mijn hele leven.
    Ik wil zo graag nog 1 keer zwanger zijn en dat geluk ervaren.

Ik heb vaak op het punt gestaan om er over te gaan praten met bijvoorbeeld mijn moeder maar ik wil de mensen die dicht bij me staan niet onnodig ongerust maken.
    3 vriendinnen van mij weten wel hoe het zit en dat we al sinds aug 2014 bezig zijn.
    Ik hoop zo dat 2016 ons jaar gaat worden en we eindelijk van de daken kunnen schreeuwen dat we zwanger zijn.
    Ik weet niet of ik zo'n jaar nog een keer trek, dan moeten we de keuze maken om er misschien vrede mee te hebben dat het ons niet meer gegund is en we lekker met zijn drietjes verder gaan.

Voor iedereen die bezig is.
    Ik hoop dat we elkaar volgend jaar ook treffen in 1 van de zwangerschap clubjes, of uitgerekend in????
    Sterkte en succes het komende jaar....

2. LJJ

LJJ Fanatiek lid

20 nov 2015
    2.376
    1.350
    113
    NULL
    NULL
    Erg heftig dit te lezen.
    Ik wens je veel sterkte en alle geluk toe voor het komende jaar!

3. Hummeltje 1

Hummeltje 1 Fanatiek lid

6 dec 2011
    1.855
    2
    38
    NULL
    Dankjewel dat is lief.

4. Me26

Me26 Fanatiek lid

29 sep 2012
    4.746
    719
    113
    Sterkte om afgelopen jaar achter je te laten en weer verder te gaan.

5. Chann1992

Chann1992 Bekend lid

22 jan 2015
    623
    55
    28
    Vrouw
    Ik weet helaas wat je voelt, ik had ook verwacht al mama te zijn of zwanger. Helaas nog helemaal niks! En dat maakt mij ook verdriet en onzeker. Ik begin 4 januari met de eerste prik voor het icsi traject. Hopelijk een goed begin van 2016 en dat hoop ik ook zeker voor jou en alle andere die met een lege buik 2016 in gaan ! Dikke digi knuffel

6. Jaydee

Jaydee Fanatiek lid

2 feb 2011
    1.162
    0
    36
    Ach nee.... Vind dat altijd zo naar om te lezen.
    Ik kan me slechts een beetje voorstellen hoe je je voelt. En die miskramen zijn ook gewoon zo naar! Van het ultieme geluksgevoel ineens naar intens verdriet.
    Dat 2016 maar veel geluk mag brengen meis!

7. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Ik begrijp ook wat je bedoel de eerste hebben wij 6jaar over gedaan en nu zijn we ook alweer in ronde 16 en nog steeds niet zwanger. Ik hoop dat in 2016 alle wensen uit mogen komen

8. Hummeltje 1

Hummeltje 1 Fanatiek lid

6 dec 2011
    1.855
    2
    38
    NULL
    Dankjewel meis.

9. Hummeltje 1

Hummeltje 1 Fanatiek lid

6 dec 2011
    1.855
    2
    38
    NULL
    Ook al een hele periode aan het het wachten :(, verdrietig he meis.
    Jij heel veel succes in januari en hoop dat je snel zwanger bent

10. Hummeltje 1

Hummeltje 1 Fanatiek lid

6 dec 2011
    1.855
    2
    38
    NULL
    Die miskramen zijn echt heel vervelend.
    Ik wist ook niet wat het was omdat ik het met mijn zoon gelukkig niet heb mee gemaakt. Dat was raak en goed gelukkig.
    Hopelijk indd in 2016 meer geluk en dat het goed blijft gaan.
    Dankjewel voor je berichtje

11. Hummeltje 1

Hummeltje 1 Fanatiek lid

6 dec 2011
    1.855
    2
    38
    NULL
    Jeetje meis, dan weet je al geen ander hoe het moet voelen.
    Hoop ook voor jou dat je snel een positieve test in handen mag hebben

12. Hummeltje 1

Hummeltje 1 Fanatiek lid

6 dec 2011
    1.855
    2
    38
    NULL
    Dankjewel voor jullie reactie's
    Dat is toch wel het fijne van dit forum.
    Iedereen leeft met je mee, maar je hoeft je niet verplicht te voelen tot wat dan ook.
    Heel fijn......

Deel Deze Pagina