eten

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Aanoniemous, 26 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aanoniemous

Aanoniemous Fanatiek lid

15 feb 2016
    1.556
    962
    113
    Vrouw
    hey dames,

ik vroeg mij af, als je in je periode van ovulatie tot nod zit passen jullie je eetpatroon dan vast aan voor de zekerheid
    of eten jullie nog gewoon alles sushi rood vlees e.d tot je echt positief heb getest?

ben benieuwd :)

2. Voila

Voila Niet meer actief

Hmmm. Ik lees mee. Ik zou neigen naar nog een paar keer zondigen nu het nog kan... Zou het al zoveel kwaad kunnen? Ik denk het niet.

3. Droppie Drie

Droppie Drie Fanatiek lid

1 aug 2013
    1.735
    10
    38
    In het begin krijgt de bevruchte eicel (als daar sprake van is) voedingsstoffen uit het dooierzakje. De placenta is dan nog niet gevormd dus je kan tot je nod rustig rood vlees en sushi eten :).

4. Aanoniemous

Aanoniemous Fanatiek lid

15 feb 2016
    1.556
    962
    113
    Vrouw
    aaah gelukkig 😂 sushi vanavond!

5. Voila

Voila Niet meer actief

Jaloers! Enjoy :D

6. Cathelijne1986

Cathelijne1986 Niet meer actief

Ik at en dronk tot de positieve test. Alleen de medicatie die ik nu gebruik mag echt niet, dus als er nog een derde zou komen, zou ik moeten stoppen zodra we zouden willen proberen.

7. Aanoniemous

Aanoniemous Fanatiek lid

15 feb 2016
    1.556
    962
    113
    Vrouw
    Dat is dan waarschijnlijk medicatie die de vrucht aantast?
    ik slikte ook medicatie waar echt in het rood opstond dat je echt niet zwanger mocht worden

8. Aanoniemous

Aanoniemous Fanatiek lid

15 feb 2016
    1.556
    962
    113
    Vrouw
    dankje!

9. Cathelijne1986

Cathelijne1986 Niet meer actief

Ja ik denk het. Nu komt er geen derde hier maar ik kreeg de medicijnen niet voor ik de arts ervan had overtuigd dat er echt geen baby meer kwam.

10. flowertje36

flowertje36 Niet meer actief

Ik hield er geen rekening mee eerlijk gezegd. Als het dan een tijd duurt moet je er elke maand maar weer rekening mee houden.
    De avond voor de test nog heerlijk een paar wijntjes gehad. De volgende dag zei iets in mij dat ik een test moest doen. Totaal niet verwacht maar was dus positief. En heb een gezond kindje in mijn buik.

11. mamabeertje

mamabeertje Fanatiek lid

9 sep 2015
    1.618
    349
    83
    Ik hou er ook geen rekening mee, maar dingen met alcohol drink ik toch al niet vaak. Ik heb ook eens gelezen dat je de eerste paar weken nog geen bloedband hebt met je kindje. Weet niet precies vanaf wanneer wel.

12. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Ik drink sowieso al geen alcohol, maar op mijn voeding let ik ook niet tot de positieve test. Na mijn eisprong let ik wel op de medicatie, enkel een paracetamol indien nodig, maar verder helemaal niks!

13. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

4 jan 2013
    5.299
    1.769
    113
    Vrouw
    Bovenstaande dus. Gewoon lekker alles eten en drinken! 8 maanden dingen niet mogen eten die je heeel lekker vind is al lang genoeg! Vruchtje krijgt voeding uit de dooierzak totdat de placenta is aangemaakt. vanaf dan is er een bloedband. Moeder natuurlijk heeft dit zo geregeld zodat als je er wat later achter komt dat je zwanger bent je je kindje nog geen schade aan hebt gedaan. Ik dacht altijd dat er geen bloedband was tot een week of 6 zwangerschap. Ik heb laatste een echo gehad met 7 weken en 2 dagen zwangerschap en liet ze me een dooierzakje zien. Ze kon nog geen placenta zien. Dus tot een positieve test gewoon lekker alles doen.

Medicijnen is idd een ander verhaal. Daar zou ik wel rekening mee houden, omdat sommige medicijnen je eitje kunnen beschadigen waardoor je een bevrucht eitje kunt krijgen met een afwijking waardoor je dus meer kans hebt op een miskraam of een kindje met een afwijking.

Deel Deze Pagina