vraagje: 4,5 wk geleden een miskraam gehad (was 7/8 welen zwanger). vorige week s middags een test gedaan, was negatief. nu 1 dag na nod positieve test. zwanger of toch nog hcg vd miskraam??? wie heeft ervaring? ik weet nu echt niet wat ik denken moet. heb wel vage klachten maar wil me daar niet teveel op focussen. doordat ik de Deo van mn man zo vond stinken met n test gedaan.... hoor graag van jullie.. xxx jet
Ik denk als je test van de week negatief was en nuxo knal dat er een nieuwe zwangerschap is! Test morgen nog eens en kijk of hij oploopt!
Gefeliciteerd, denk ook dat je opnieuw zwanger bent hoor. Die is erg knal om nog hcg van de miskraam te zijn
Ik denk ook van een nieuwe zwangerschap. Als je test vorige week echt negatief was en nu zo'n dikke streep, kan het haast niet anders. Was je test niet echt negatief maar nog heel licht, dan zou ie nu echt niet ineens donkerder zijn van na je miskraam. Volgens mij kan het alleen oplopen bij een nieuwe zwangerschap.
Wow dit is een goede knaller zou naar je huisarts gaan en bloed laten prikken op hcg hoor!! Van harte dit kan niet meer van je mk zijn