Hoi dames, wat vinden jullie hiervan

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Tiy, 9 jan 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Dan zal ik het wel verkeerd begrepen hebben.

2. julia80

julia80 Fanatiek lid

11 jan 2014
    4.611
    2.404
    113
    Dat wordt niet letterlijk gezegd maar wel indirect gesuggereerd toch? Het is een beetje potato potato verhaal (als je snapt wat ik bedoel ;)).
    Wel of niet positieve test gaat het uiteindelijk niet om. wel of niet lh-piek, daar gaat het om. en je suggereert op deze manier dat het dus niet nodig is om op dat moment te vrijen, terwijl het dus wel het juiste moment blijkt te zijn. Ik zou dus oppassen met de kansen op zwangerschap hiermee voor anderen te verkleinen.

3. Tiy

Tiy Actief lid

21 nov 2016
    284
    10
    18
  4. julia80

julia80 Fanatiek lid

11 jan 2014
    4.611
    2.404
    113
    de foto is erg moeilijk te beoordelen.
    misschien kun je even een stukje eruit knippen in een fotobewerkingsprogramma en dan opnieuw uploaden?
    of evt alleen een foto maken van de meest recente test?

5. Tiy

Tiy Actief lid

21 nov 2016
    284
    10
    18
    photo_editor_1484131918604.jpg

Is het zo miszchien wat duidelijker

6. manaolana

manaolana Niet meer actief

Maar dat gaat toch twee kanten op? Als je zegt ja dit is je piek! En de piek blijkt nog te moeten komen... mijn advies is dus sowieso om gewoon regelmatig (om de dag bij voorkeur) seks te hebben.

TS je hebt er nu geen biet aan maar ik zou voor volgende ronde de extra gevoelige testen halen. Die reageren minder snel en geven dus duidelijker de piek weer.

En is een zwangerschap trouwens 100% uitgesloten? Omdat je testen al vrij lang, vrij donker zijn...

7. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

Op welke cyclusdag zit je nu?

8. Tiy

Tiy Actief lid

21 nov 2016
    284
    10
    18
    Ik zit nu op cylusdag 19

9. flower1986

15 aug 2016
    50
    0
    0
    NULL
    NULL

Ja ik heb het idee, net als Manaola, dat je wellicht het idee dat je al zwanger bent??
    je testen zijn al langere tijd donker. Heb je al getest?

10. Tiy

Tiy Actief lid

21 nov 2016
    284
    10
    18
    Ik heb niet op zwangerschap getest maar lijkt me onmogelijk.. ben ongesteld geworden en echt veel bloedverlies..

11. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Een ander advies: ik zou andere testen kopen!! In ieder geval vanaf de volgende keer mocht die nog komen! Minder gevoelige. Ik had ook van die gevoelige en die zijn zo verwarrend. Sensitest reageert niet zo heftig, maar vind je wel duidelijk je piek mee

12. Anoniemh

Anoniemh Lid

4 dec 2016
    45
    0
    6
    Ik gebruik de gevoelige testen van 2 be sure. Vorige cyclus duidelijk een piek gevonden. Ik ben nu weer begonnen met testen en krijg steeds een licht streepje. Volgende keer toch maar de minder gevoelige testen bestellen, want dit is erg frustrerend

Bijgevoegde bestanden:

13. Anoniemh

Anoniemh Lid

4 dec 2016
    45
    0
    6
    Dit was mijn piek (vorige cyclus), met 2 Be sure dipsticks

Bijgevoegde bestanden:

14. Tiy

Tiy Actief lid

21 nov 2016
    284
    10
    18
    Ik heb de gewone van 2besure..

15. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Daar had ik altijd n donkere streep mee

16. Tiy

Tiy Actief lid

21 nov 2016
    284
    10
    18
    Maar uit mijn testen valt er niets uit te lezen ga ik vanuit.

17. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

Heel lastig. Misschien met zo'n donkere streep ook nog eens die digitale van cb doen met zo'n smiley?

18. manaolana

manaolana Niet meer actief

Volgens de gebruiksaanwijzing zit er in ieder geval geen positieve test tussen helaas. Of een van die testen toch je LH-piek is geweest kun je waarschijnlijk pas achteraf vaststellen... en dan is het nog lastig om te bepalen welke het dan geweest is omdat er niet een vast aantal dagen zit tussen een positieve test en ongesteldheid.

Deze testen en jij zijn duidelijk geen match :x. Als je nog testen hebt zou ik voor nu wel gewoon lekker doortesten want je wilt ze een volgende ronde (die hopelijk niet komt!) denk ik toch niet nog een keer gebruiken. Hoop dat jullie op gevoel gewoon de juiste dagen eruit hebben gepikt en heb je straks een mooie positieve zwangerschapstest!

ps Ik zou zelf voor de zekerheid nu ook een zwangerschapstest doen. Bloeding zegt niet altijd wat. Had ik ook, was toch echt zwanger. Helaas wel buitenbaarmoederlijk maar het verklaarde bij mij ook de positieve ovulatietesten...

19. Tiy

Tiy Actief lid

21 nov 2016
    284
    10
    18
    Zo raar. Nu lijkt het of die van vandaag 14.15 bijna positief is. Die ervoor er erna zijn veel lichter. Grrr 20170111_185324.jpg

Sorry dames dat ik jullie er zo gek mee maak. Tis gewoon heel frustrerend. Ik mag niet klagen we zitten pas in ronde 8. Ben elke maand netjes ongesteld en heb een zeer regelmatige cyclus. Alleen wil het maar niet lukken

20. Bioluun

Bioluun Fanatiek lid

20 sep 2015
    3.983
    1.639
    113
    Lastig te zien maar volgens mij is die ook net niet positief. Ander merk is inderdaad een goede tip. Ik was blij met die van zwanger en kids. Kijk maar. Maar misschien werken die ook voor iedereen anders.

Enne je zou niet de eerste zijn die wel bloedingen heeft maar toch echt zwanger is. Ken je 'I didnt know I was pregnant'? ;)

Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina