Dat wordt niet letterlijk gezegd maar wel indirect gesuggereerd toch? Het is een beetje potato potato verhaal (als je snapt wat ik bedoel ). Wel of niet positieve test gaat het uiteindelijk niet om. wel of niet lh-piek, daar gaat het om. en je suggereert op deze manier dat het dus niet nodig is om op dat moment te vrijen, terwijl het dus wel het juiste moment blijkt te zijn. Ik zou dus oppassen met de kansen op zwangerschap hiermee voor anderen te verkleinen.
de foto is erg moeilijk te beoordelen. misschien kun je even een stukje eruit knippen in een fotobewerkingsprogramma en dan opnieuw uploaden? of evt alleen een foto maken van de meest recente test?
Maar dat gaat toch twee kanten op? Als je zegt ja dit is je piek! En de piek blijkt nog te moeten komen... mijn advies is dus sowieso om gewoon regelmatig (om de dag bij voorkeur) seks te hebben. TS je hebt er nu geen biet aan maar ik zou voor volgende ronde de extra gevoelige testen halen. Die reageren minder snel en geven dus duidelijker de piek weer. En is een zwangerschap trouwens 100% uitgesloten? Omdat je testen al vrij lang, vrij donker zijn...
Ja ik heb het idee, net als Manaola, dat je wellicht het idee dat je al zwanger bent?? je testen zijn al langere tijd donker. Heb je al getest?
Ik heb niet op zwangerschap getest maar lijkt me onmogelijk.. ben ongesteld geworden en echt veel bloedverlies..
Een ander advies: ik zou andere testen kopen!! In ieder geval vanaf de volgende keer mocht die nog komen! Minder gevoelige. Ik had ook van die gevoelige en die zijn zo verwarrend. Sensitest reageert niet zo heftig, maar vind je wel duidelijk je piek mee
Ik gebruik de gevoelige testen van 2 be sure. Vorige cyclus duidelijk een piek gevonden. Ik ben nu weer begonnen met testen en krijg steeds een licht streepje. Volgende keer toch maar de minder gevoelige testen bestellen, want dit is erg frustrerend
Heel lastig. Misschien met zo'n donkere streep ook nog eens die digitale van cb doen met zo'n smiley?
Volgens de gebruiksaanwijzing zit er in ieder geval geen positieve test tussen helaas. Of een van die testen toch je LH-piek is geweest kun je waarschijnlijk pas achteraf vaststellen... en dan is het nog lastig om te bepalen welke het dan geweest is omdat er niet een vast aantal dagen zit tussen een positieve test en ongesteldheid. Deze testen en jij zijn duidelijk geen match :x. Als je nog testen hebt zou ik voor nu wel gewoon lekker doortesten want je wilt ze een volgende ronde (die hopelijk niet komt!) denk ik toch niet nog een keer gebruiken. Hoop dat jullie op gevoel gewoon de juiste dagen eruit hebben gepikt en heb je straks een mooie positieve zwangerschapstest! ps Ik zou zelf voor de zekerheid nu ook een zwangerschapstest doen. Bloeding zegt niet altijd wat. Had ik ook, was toch echt zwanger. Helaas wel buitenbaarmoederlijk maar het verklaarde bij mij ook de positieve ovulatietesten...
Zo raar. Nu lijkt het of die van vandaag 14.15 bijna positief is. Die ervoor er erna zijn veel lichter. Grrr Sorry dames dat ik jullie er zo gek mee maak. Tis gewoon heel frustrerend. Ik mag niet klagen we zitten pas in ronde 8. Ben elke maand netjes ongesteld en heb een zeer regelmatige cyclus. Alleen wil het maar niet lukken
Lastig te zien maar volgens mij is die ook net niet positief. Ander merk is inderdaad een goede tip. Ik was blij met die van zwanger en kids. Kijk maar. Maar misschien werken die ook voor iedereen anders. Enne je zou niet de eerste zijn die wel bloedingen heeft maar toch echt zwanger is. Ken je 'I didnt know I was pregnant'?