Hoi Dames

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door spikkeltje, 20 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. spikkeltje

spikkeltje Niet meer actief

Hallo allemaal,

Dan zal ik me ook eens voorstellen:)
    Ik ben hier al een tijdje. Sinds 10 november sta ik geregistreerd, en al wat mee gedaan hier en daar op het forum. Maar me nog niet echt voorgesteld.

Ben 24 jaar en mijn nickname is eyore. Woon samen met mijn vriend en aantal huisdieren: 2 katten en goudvisjes. Vorig jaar in september hadden we besloten dat we na zomer 2009 zouden stoppen met de pil en gaan starten voor ons eerste kindje. Dit omdat ik nog aan de studie was en het graag af wilde hebben.
    Op 10 september ben ik gestopt met de pil. En gestart aan de foliumzuur. We hopen dat het bij ons ook snel raak zal zijn.
    De eerste maand hebben we rustig aan gedaan en gewacht tot de natuurlijke menstruatie opgang kwam. En dat was gelijk stip optijd en nu al weer normaal. Nu beginnen we echt voor het echie. Je bent er wel meebezig, maar je wilt toch zeker weten dat alles in je lichaam weer normaal werkt. En dat doet het.

Verder in onze omgeving weet niemand het nog. willen het eerst nog voor ons zelf houden. En pas als het raak is, ja dan zullen natuurlijk dichtbije familie op de hoogte gebracht worden.

Nou tot op het forum.

Lfs Eyore:p

2. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Heel veel succes en hoop dat je snel zwanger bent:)

wij houden het ook stil voor onze omgeving, alleen mn beste vriendin weet het en hier dan op het forum haha :D

3. 2011Mamma

2011Mamma Fanatiek lid

4 nov 2009
    4.805
    96
    48
    Fulltime Mama en adviseur
    't gezellige Brabant
    Hoi Eyore,

Welkom, hopen dat je snel een positieve test in handen hebt!

4. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    Welkom! en succes!

5. Misa Misa

Misa Misa Actief lid

6 aug 2009
    460
    0
    0
    Mama!
    Zuid-Limburg
    Welkom en veel succes met zwanger worden!

6. mamv1

mamv1 Niet meer actief

7. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    welkom!:)

8. SweetMiekie

SweetMiekie Actief lid

21 nov 2009
    195
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Ochten
    Hoewel ik mezelf hier net pas heb aangemeld, wil ook ik jou welkom heten hier op het forum...
    Vind wel 1 dingetje grappig aan jou voorsteltopic...
    Je zegt dat jij op 10 Sept gestopt ben met de pil...
    Ik een aantal dagen later...De 25e om precies te zijn..
    En ook ik had gelijk al een normale cyclus van 28 dagen...Echt op de dag dat ik ongesteld moest worden, werd ik het ook...Echt apart...
    Anyway, hoop dat je snel een positieve test onder ogen zal hebben..Heel veel succes in ieder geval

Deel Deze Pagina