Hallo allemaal, Ik ben Kim en ben 27 jaar jong. Ik ben nieuw hier op het forum Mijn partner en ik zijn al ruim 15 maanden bezig om zwanger te worden van ons eerste kindje. Helaas wilt dit nog niet echt lukken. Ik vind het fijn om ervaringen met jullie te delen. liefs Kim
Ha Kim, Ook ik heb me vandaag aangemeld op dit forum! Wij zijn bezig voor wondertje nummer 2, heb nu een dochter van net 10 maanden! Wie weet gaan we gelijk deze maand zwanger raken, zou leuk zijn! Liefs, mama van Naomi
Hallo mama van Naomi Jij ook welkom hier op het forum. We hopen idd dat het snel raak mag zijn Ik wens jullie heel veel succes!! Hoelang zijn jullie bezig voor een tweede? Wij zijn al ruim 15 maanden bezig om zwanger te raken van ons eerste, maar helaas nog altijd zonder resultaat!! Liefs Kim
Dag Kim, wat jammer dat het nog niet is gelukt. Zet 'm op, je zwangerschap dient zich aan zodra jullie er aan toe zijn. Niets is toeval in het leven!
@Bobi thx voor je lieve reactie We geven niet op, we blijven ervoor gaan! Ooit komt een dag dat het raak zal zijn!! liefs Kim