Hoi dames!

Discussion in 'Even voorstellen' started by RosaMama, Nov 9, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. RosaMama

RosaMama Lid

Nov 9, 2012
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames,
    Lees al een tijd mee op de site en heb me nu ook maar eens aangemeld om mee te kunnen kletsen!
    Ik ben Rosa, kom uit Brabant en ben 24 jaar. Ik heb 2 prachtige kids. Mijn zoontje is 4 en mijn dochtertje is net 3 geworden. Nu wil ik graag voor een derde gaan! Mijn vriend heeft wat minder haast dan ik dus we zullen zien wanneer het er echt van komt, Hihi. Nu even een spannend weekend.. Morgen is mijn NOD en heb veel zwangerschapskwaaltjes :)
    Nog meer jonge moeders hier die voor een derde kindje gaan?
    Groetjes, Rosa

2. Wanna be mama

Wanna be mama Actief lid

Nov 5, 2012
    282
    0
    0
    NULL
    NULL
    Welkom rosa!

Dus jullie zijn wel echt met een derde bezig? Spannend!

3. RosaMama

RosaMama Lid

Nov 9, 2012
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je Wanna be mama :D
    we zijn niet officieel bezig, maar hebben 2 weken terug rond mijn eisprong wel lekker geknuffeld ;)
    Maar weet niet of we dat nu elke maand gaan doen.. Ik durf het er ook niet de hele tijd over te hebben met mijn vriend omdat hij soms een beetje gek van me wordt :p laatst vroeg hij zelf of ik alsjeblieft een paar dagen mijn mond kon houden over zwangerschap en baby's haha! We zullen wel zien. En in de tussentijd geniet ik van mijn heerlijke gezinnetje!
    Vandaag 14 dagen na ei, maar een negatieve test. Woensdag is mijn NOD, dus dan doe ik nog een test.

4. Anke1986

Anke1986 Bekend lid

Jan 22, 2012
    775
    0
    0
    Druk aan de studie
    Overijssel
    Hey hoi, welkom hier, hopelijk draait je vriend snel bij, of met beetje geluk is het al raak :)

5. Ingelke80

Ingelke80 Nieuw lid

Nov 12, 2012
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo Rosa,

Ik ben ook nieuw hier, kom uit Limburg, 32 jaar. Mama van een zoon van 3 en een dochter van 2. En wij hebben gisteren een positieve test gedaan :)!
    Voelde me een beetje afwezig en dromerig zoals bij mijn eerste zwangerschap, maar ik dacht dat ik dat vast tussen mijn oren had zitten zeg maar.

Waren niet bewust hiervoor bezig en nu tadaa!! Zwanger van nummer 3.

Share This Page