Hoi iedereen, Ik zal mij even voorstellen omdat ik drie jaar niet meer actief ben geweest op dit forum. Ik ben Lies en nu vijf dagen overtijd. Ik vind het erg spannend allemaal omdat de kinderwens groot is maar ik drie jaar geleden een levenlooskindje op 28 weken zwangerschap kreeg. Ik hoop hier wat steun te vinden en natuurlijk ook steun te kunnen geven en natuurlijk lekker te kunnen kletsen
Dank je wel Ik heb gisteren getest en toen was de test negatief. Maar even afwachten nog.... Ik heb met mijzelf afgesproken dat ik zaterdag weer mag testen, als dat lukt haha
Welkom terug! Wat een verdrietige tijd heb je achter de rug. Ik hoop dat jullie wachten gauw beloond wordt.
hoi, wat erg dat je je lieve engel hebt moeten afgeven hopelijk test je snel positief en loopt alles fantastisch goed voor je! laat zeker weten als je hebt getest liefs
Heftig moet dat zijn! Hoop dat je snel weer een kindje in je buik mag laten groeien en dan veilig in je armen kan houden
Ik krijg kippenvel als ik dit lees, wat heftig voor jullie zeg. Hopelijk mag dit een goed jaar voor jullie worden. Hoe ben je er aan? Al symptomen?