De vraag zegt het al Ben benieuwd hoeveel jullie aankwamen in het 1e trimester en de rest van de zw.schap?
Hmmm ik las iets anders in het topictitel. Ik dacht al, wie houdt dat bij Maar ik was tot een week of 17 niets aangekomen.
Tot de twintig weken niks..en nu al meer dan 8kg was 90 en hoopte onder de 100 te blijven (ben ook niet heel lang) maar gok dat dat niet echt gaat lukken. Maar mag eigenlijk niet zeiken want doe er niks aan om het te voorkomen. Heerlijk snoepen en snacken :-D
Hahaha, fantastisch In het eerste trimester viel ik 4 kilo af, in het tweede trimester kwam ik niks aan en in het derde trimester (de laatste 10 weken) kwam ik 22 kilo aan
Viel 8 kilo af. Vanaf week 17 loopt het weer op en ben nu weer precies op startgewicht, maar er zal vast wel nog wat bijkomen.
-3 kg en nu nog steeds 3,5 kg onder mn start gewicht zonder overgeven oid.. Moet zeggen dat ik ook wel een beetje reserve heb/had dus mooi meegenomen
Met 10 weken nu 3 kilo aangekomen . Bij Femke was dat ongeveer het zelfde. Ben toen in totaal 20 kilo aangekomen.