Ik wil me graag ff voorstellen. Ik heet Ry, ik woon sindskort in Delft met mijn man. Ik ben geboren en getogen in Amsterdam. Ik ben 33weken zwanger,mijn buik is een bescheide buik. Ik ben 10kilo aangekomen, maar ik ben ook klein Ik ben op 18 April uitgerekend, ik weet al wat mijn baby is Het is een jongetje 8) Ik ben zeer tevreden mee.. ik ben nu verslaafd aan waterijsjes,harings, biefstuk ennehh chocolade! Af en toe heb ik ook trek in koffie..ik weet dat het slecht kan zijn, maar kleine hoeveelheid kan toch wel? : uuhhmm..ja dat was het beetje wel.. veel plezier en geniet van je zwangerschap en mensen die net moeders zijn geworden(of papas) geniet van je/jullie wondertje
Welkom en veel klets en lees plezier toegewenst. Gefeliciteerd met je zwangerschap, succes met de laatste loodjes. Liefs wolly
hai dank je wel! ik las aan je banner dat je vandaag 1 dag overtijd ben en dat je kan testen! spannend joh..! echt spannend voor je/jullie! ik hoop ECHT voor je/jullie dat de test positief word..duim..duim...