Hoi ik ben kim 23 jaar net geworden. Woon nu tijdje samen met mijn vriend hij is bijna 25 jaar. Na lang overleggen en wikken en wegen hebben we besloten voor ons eerste kindje te gaan. Niet iedereen is het hiermee eens denk ik als het zover is. Maar onze eigen keus denk ik dan. We hebben het financieel goed op rit, allebei goede baan en een fijne huisje. Hoop hier op het forum veel te kunnen lezen maar ook tips te krijgen. Op naar een jaar met hopelijk veel klusmomentjes
Hoi Kim, als jullie denken er klaar voor te zijn moet het toch jullie keuze zijn! Je bepaald je eigen leven he! Als jullie er maar allebei 100% achter staan toch! Waarom denk je dat mensen het er niet mee eens zullen zijn? Veel succes en plezier komende tijd!
Het is jullie keuze meid, niemand anders heeft daar wat over te zeggen. Als je daar rekening mee moet houden, krijg je helemaal nooit kindjes. Lekker gaan proberen en hopelijk is het snel raak!
Waarom ik denk dat mensen het er niet mee eens zijn is omdat iedereen het om me heen eigenlijk zegt. En dan voornamelijk mijn schoonfamilie! Maar wat jullie ook zeggen tis onze keus en wij staan er voor de volle 100% achter!