Hallo allemaal! Mijn naam is Linda en ik ben 26 jaar. Ik neus al een tijdje rond op deze site en heb mij gisteren aangemeld. Ik ben nog niet zwanger. Wel heb ik inmiddels de man van mijn leven gevonden en willen wij halverwege 2008 er samen voor gaan. Waarom dan pas? Ik heb een drukke baan en in mei 2008 is er een belangrijke beurs waar ik heel veel energie en tijd in moet steken (doe ik nu overigens al) en begin juni ga ik met mijn zus een weekje naar Amerika op stedentrip! Deze twee gelegenheden zijn dusdanig belangrijk dat ik vanaf juni van plan ben om met de pil te gaan stoppen. Haast hebben we niet, we willen gewoon rustigjes aan gaan beginnen. Op deze site kan ik me rustig voorbereiden op alles wat komen gaat. Er zijn zoveel interessante topics en ik heb zoveel vragen Dus ik hoop eigenlijk ergens in de zomer te kunnen melden dat ik zwanger ben! Verder zijn allebei mijn ouders 1 van een twee-eiige tweeling. Ik wil dus graag meer weten over erfelijkheid en hoe groot de kans is dat ik wellicht twee wondertjes mag krijgen Groetjes Linda