Hoi even voorstellen

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door Diana 1979, 6 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Diana 1979

6 nov 2006
    24
    0
    0
    Spijkenisse
    Hallo allemaal,

Mijn naam is Diana en ben erg blij dat ik deze site heb ontdekt.

Mijn man en ik zijn nu twee jaar bezig om zwanger te worden, maar jammer genoeg wil het nog niet echt lukken.

Wij lopen nu in het ziekenhuis voor verschillende onderzoeken. Heb in augustus een hsg gehad.
    Maar helaas nog steed niets. :cry:
    Als ik in februari niet zwanger ben krijg ik een kijkoperatie en hier ben ik erg bang voor.
    In mijn omgeving wordt ook iedereen zwanger en hier heb ik het heel moeilijk mee.

Maar ik moet van mezelf wel positief te blijven.

Ik hoop op deze site mensen te ontmoeten die ongeveer door een vergelijkbare situatie gaan.

En voor alle mensen die op dit moment zwanger zijn, van harte gefeliciteerd. Geniet ervan en hopelijk hebben jullie een zorgeloze zwangerschap.

Veel liefs
    Diana

2. Toys

Toys Fanatiek lid

21 jul 2006
    3.326
    0
    0
    Hoi Diana,

Welkom!

Ik wil je heel veel sterkte wensen en ik hoop dat jij ook snel zwanger mag zijn.

Kus Toys

3. jolie

jolie Fanatiek lid

26 okt 2006
    2.089
    0
    0
    beveiliger
    vlaardingen
    Hoi Diana, welkom. Ik zit in het zelfde bootje, wij zijn al bezig met de 15e ronde en ik moet donderdag voor een hsg onderzoek. Ik weet dat het moeilijk is maar ik blijf er in geloven en dat moet jij ook doen. Ik lees op deze site ook andere verhalen en dat het later gelukt is, dus er is hoop voor ons. Liefs Jolie

4. Katootje

Katootje Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.909
    0
    0
    Gelderland
    Van harte welkom en succes!

Deel Deze Pagina