Hallo allemaal, ik heb hier en daar al gepost, maar besefte dat ik nog geen voorstelberichtje had geschreven. Mijn naam is Josephine, 35 jaar, woon samen met vriend en drie katten in de binnenstad van Groningen. We zijn ongepland heel spontaan zwanger geraakt. We zijn er allebei heel erg blij mee, ook gezien onze leeftijd (35 en 36). We wonen in een schipperswoning en hebben twee maanden terug net het huisje erachter bijgekocht, zodat we ons huisje kunnen uitbreiden (muur doorbreken en muurtje bouwen). De timing is dan ook perfect! We zijn van 60m2 (die schipperswoninkjes zijn erg klein) naar 120m2 gegaan, genoeg ruimte voor een kinderkamer nu. Heb op dit moment geen idee hoeveel weken ik ben, maar op 26 augustus gaf de Clearblue 3+ aan, dus ben al wat weekjes zwanger. Ik zit wel al wekenlang met pijnlijke borsten, maar ik kan me gewoon niet meer herinneren wanneer ik voor het laatst ongesteld was. We hebben het erover gehad, m'n vriend denkt het ene, ik het andere... zo stom. We waren er dan op dat moment niet mee bezig. Volgende week donderdag (22-9) krijgen we de termijnecho en ik kan niet wachten om te horen hoever we nu zijn. Leuk om hier ervaringen te lezen en uit te wisselen.
Hoi Josephine, Wat leuk dat je gezellig mee komt kletsen en natuurlijk van harte gefeliciteerd!! Nathasja