Even voorstellen

Discussion in 'Even voorstellen' started by Nathje, Sep 21, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Nathje

Nathje Actief lid

Sep 18, 2012
    112
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi allen,

Ik ben Nath en 33 jaar.
    Jarenlang hebben mijn man en ik geprobeerd om in verwachting te geraken tot ik erachter kwam bij de gynaecoloog dat ik geen eisprong kreeg. Ik was ook heel erg ongeregeld toen (altijd cyclussen van 4, 5 maand) en ondanks dat ik me iedere keer schrap zette voor teleurstelling groeide de hoop onvermijdelijk met elke dag dat ik niet ongesteld werd.

Omdat het verdriet iedere keer te groot was, besloten we in 2006 om die plannen dan voorlopig uit te stellen tot na ons huwelijk (2007) en ons te concentreren op onze trouwplannen.
    In 2008 moesten we normaal gezien beginnen met clomid maar omdat mijn gezondheid achteruit ging en ik een paar maal ben moeten geopereerd worden hadden we het weer moeten uitstellen.
    Op een gegeven moment, door alles wat tegenviel, sloot ik me af van het idee om kinderen te hebben maar de kinderwens is toch te groot.

Nu dat mijn gezondheid al weer een heel tijdje beter gaat en we ondertussen ook een huis hebben gekocht is de kinderwens groter dan ooit. Overmorgen starten we dan ook met onze 1ste ronde clomid.
    Eerst was voorzien om te starten met 1x50mg daags en een pregnyl spuit maar na de uitslag van mijn 2de bloedtest is het veranderd in 2x50mg daags en de pregnyl weet ik nog niet, dat zien we 1 oktober op controle. Ik ben nog steeds heel onregelmatig maar nu beperkt het zich van een 3 weken cyclus tot een 2.5 maand cyclus.
    Het is spannend want ik heb anders nooit een eisprong gehad en de laatste keer op controle bleek 1 eileider plots wel een eisprong gehad te hebben, de andere was nog altijd hetzelfde dus we moeten toch beginnen met de kuur.
    Ik hoop dat het snel lukt en ondanks dat ik me heb voorgenomen om er niet te erg op te hopen doe ik het natuurlijk toch, ik probeer mijn gedachten te verzetten door de verbouwingen die momenteel nog bezig zijn maar het is toch moeilijk.
    Ik heb al veel op het forum gelezen en vind het echt leuk om ieders ervaringen te lezen en te zien dat je niet alleen staat. Bij deze wens ik dan ook iedereen op het forum goede, fijne en sterke zwangerschappen die gezonde kindjes mogen voortbrengen :)

Groetjes Nath

2. mandiie

mandiie Lid

Sep 14, 2012
    75
    0
    0
    turkije, kusadasi
    Welkom nathje!

Wat een verhaal zeg, wat een gedoe. Voel je sterk, ben gelukkig met alles wat je al hebt. zorg goed voor geest en lichaam, houd van jezelf. Wees positief en er zal een mooie ziel kiezen om veilig in jou baarmoeder groot te groeien.

heel veel succes en sterke voor de komende tijd!

Groetjes

3. Nathje

Nathje Actief lid

Sep 18, 2012
    112
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dank je wel Mandiie,

Ik ben wel iemand die het glas halfvol ziet hoor, alleen dat het soms bijna leeg is maar dan schenk ik wel weer terug bij ;)
    Het doet wel deugd om het te horen, is heel mooi gezegd van je!
    Ik ben blij dat ik op het forum zit, alleen dat ik soms niet weet waar te beginnen hihi. Hier staat gewoon zo ontzettend veel :)

In elk geval heel hard bedankt voor je woorden, ik apprecieer ze enorm! :)

Share This Page