Hoi ff ter info! Wie ervaring met ICSI in Dusseldorf?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door muuske64, 12 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

15 okt 2006
    4.500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    Iemand ervaring met ICSi in Dusseldorf?
    Wie gaat er een dezer dagen starten met ICSI? ;)

Hoop op reacties!

Liefs en veel suc6!
    Marjo

2. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

15 okt 2006
    4.500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    Niemand :(:

Jammer :)

Liefs Marjo

3. Katootje

Katootje Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.909
    0
    0
    Gelderland
    We wonen hier in Nederland toch? :(

4. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Hihi ik geloof dat ze over duitsland heeft omdat die hogere leeftijds grens hebben toch marjo?

5. Elmo

Elmo Niet meer actief

Er zijn idd wel meiden die uitwijken naar het buitenland maar zoals ik al vaker heb gezegd Muuske...voor dat soort info kan je je beter tot andere sites wenden. Je weet ze inmiddels wel te vinden denk ik.

Mag ik vragen waarom je Dusseldorf overweegt? Of misschien Gent oid?

Elmo

6. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

15 okt 2006
    4.500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    @ Moon....inderdaad vanwege de leeftijdsgrens! ;)

@ Elmo....Ja ik ken die sites wel, maar dcht vragen kan nooit kwaad! ;)
    Waarom daar? Nou ten 1e vanwege de hogere leeftijdsgrens en ten 2e omdat ik het vertrouwen in me huidige gyn een beetje kwijt ben momenteel. Hij kan immers bijna geen enkele vraag beantwworden en nu dit weer wat afgelopen vrijdag gebeurd is. :(
    En Dusseldorf heeft prima berichten, dus.... ;)
    Maar eerst maar eens afwachten wat de gyn vamiddag te melden heeft!

Zou deze niet doorgezette poging trouwens als een poging meetellen?
    Zou ik niet eerlijk vinden, want zonder bevruchting e/o tp maak je toch zeker 0,0% kans!

PRETTIG,ZONNIG WEEKEND TOEGEWENST!

Liefs Marjo

7. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    hey mensen ik wil gewoon even zeggen geef niet op ,ik ben na 8 insim en 10 ivf zwanger door middel van een nieuwe embryoglue .
    ik ben in behandeling in uza edegem.
    dit wou ik even zeggen geef niet op !
    liefs Bientje

Dit is een stukje dat ik van een Belgisch forum heb gehaald... Bientje is eindelijk zwanger, na 8 inseminatie en 10 IVF pogingen. Misschien is het UZA in Edegem ook iets voor jou, Bientje heeft volgens mij ongeveer dezelfde leeftijd als jou. En zoals zij zegt, de moed niet opgeven!

Groetjes
    Kirby

8. Beeb

Beeb Actief lid

14 mei 2006
    410
    0
    0
    10 IVF pogingen is een duur grapje, als je er 7 zelf moet betalen.
    Ik geloof zo'n 2000 euro per keer inclusief med

Niet dat ik het er niet voor over zou hebben, maar zou het gewoon weg niet kunnen betalen.

Groetjes Beeb

9. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

15 okt 2006
    4.500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    @ Beeb....Nee ik zou het wel willen, maar ook helaas niet voldoende financien! :oops:

Liefs Marjo

10. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Hi Muus,

Bij mij is de eerste keer ook afgebroken, en deze is wel als hele poging doorberekend, omdat je wel de medicatie hebt gebruikt.

Ik weet niet wat er in jouw polisvoorwaarden wordt vermeld? Maar dat zou je dan toch even moeten nakijken.

Succes vandaag.

Groetjes,
    Elvira

11. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

15 okt 2006
    4.500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    @ Elvira....Zou het ook kunnen dat de gyn alleen de medicatie declareert?
    Meer is er eigenlijk toch ook niet gebeurd. Het was geen ECHTE kans toch!

Hoeveel pogingen heb jij gehad meid? Hoe ga jij nu verder?

Liefs Marjo

12. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.192
    431
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Misschien is het een optie om een lening te nemen voor als je meerdere ivf pogingen wilt doen. Ik zou dat in ieder geval wel overwegen, mocht het straks bij ons aan de orde komen.

gr vruchtje

13. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

15 okt 2006
    4.500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    @ Sorry vruchtje....kunnen we helaas niet betalen. :oops:

Liefs Marjo

14. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.192
    431
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Oké ik hoop dat je echt je geluk gaat krijgen en dat jullie droom wordt vervuld. Zolang je er in blijft geloven komt het heus wel goed. En als jij geen vertrouwen meer hebt in je gyn meid dan kan je misschien idd beter andere zoeken en als je de mogelijkheid hebt om naar dusseldorf te gaan oid gewoon doen!

gr vruchtje en fijn weekend gewenst.

15. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Ik heb 2 pogingen gehad en er nog 1 over. Echter is het zo dat ik bij de 2de zwanger was, en als het misgaat na 13 weken, zoals bij mij moeten ze overnieuw beginnen met tellen. Ik ben dus ook in conclaaf met de verzekering hierover. Ook ben ik het er niet mee eens dat de eerste ivf wordt doorbelast, omdat een ander onderdeel van achmea dit niet als poging rekent. En mijn inziens moet dit gelijk zijn.

Het is wel zo dat als het allemaal tegen wordt gewekt door de verzekering en de laatste poging mislukt, gaan we toch nieuwe behandelingen zelf betalen. Ik wil niet dat onze wens door de financiele middelen op een zijspoor wordt gezet, of nog erger nooit een kindje zal komen. Het zal dan heel hard sparen worden, maar al zou ik er alles voor moeten inleveren, zou ik het absoluut doen.

Zo is weer een aardig verhaal.

Liefs,
    Elvira

16. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    als je geen lening kunt betalen hoe wil je dan eventueel de doktersrekening van een ziekenhuis uit België betalen, want die zal toch echt niet door je huidige verzekering vanuit Nederland betaald worden Muus....

Maar heb ik eigenlijk een persoonlijke vraag waar je misschien geen antwoord op wil geven, is dan jouw goed recht hoor...

maar tot hoever wil jij gaan voor een baby (leeftijd) vindt je niet dat als je je optie's hier in Nederland "verbruikt" hebt en de info die je krijgt (je je leeftijd en eitjes niet mee hebt) er op een gegeven moment toch in moet berusten dat het er niet meer in zit en je je zegeningen moet tellen...(waaronder al een kind wat vaak andere niet gegeven is?)

vindt dat je wel realistisch moet blijven en in je achterhoofd toch op een gegeven moment rekening moet gaan houden met het feit dat het misschien toch niet meer voor jullie weggelegd is?

ik ben 34 (bijna 35) en ook wij willen zoals je weet dolgraag nog een 3e erbij maar ik heb wel nu al in mijn achterhoofd dat het ons misschien niet meer gegeven is en dat ik gelukkig moet zijn (ben ik al) met die 2 kanjers die hier rondlopen van 9 en 6 en dat ik een goed huwelijk heb etc....

liefs smoekie

17. schaapie

schaapie Actief lid

24 feb 2007
    427
    0
    0
    noord - holland
    Moeilijk, ,moeilijk, moeilijk.......

Ondanks dat wij pas starten met onze 1ste icsi behandeling zijn wij inderdaad al erg hard aan het sparen voor eventueel.....

Ik zie het aan mijn collega, ze starten in Belgie met icsi (mogen ze technieken toepassen die hier in Nederland niet zijn toegestaan, lasser) inschrijven 185,00 euro (sta je alleen op de lijst. Medicijnen 1650,00 euro.... en dan hebben artsen nog niks gedaan! Wel is het zo dat ze alles wat in Nederland gedaan kan worden, ze in Nederland doen en dan op naar Belgie

Al met al een dure aangelegenheid, maar ook wij hebben er een hoop voor over, ookal hoop ik dat we de spaarcentjes kunnen gebruiken voor de kinderkamer, wagen etc....

Liefs Schaapje

Deel Deze Pagina