Gewoon ff benieuwd hoor, vorige ronde 75 eenheden gespoten, waardoor helaas een overstimulatie. Heb toen 11 dagen gespoten. Resultaat: 3-4 eitjes. Nu spuit ik 50, maar op cd 8 is er nog nix te zien. Met Clomid had ik dat wel vaker, maar omdat Puregon rechtstreeks op je eierstokken werkt ben ik wel benieuwd of jullie dat herkennen? Liefs Marjo
Is het niet zo dat je lichaam elke keer anders kan reageren? Ik hoop dat er toch nog eentje om de hoek komt kijken! Elmo
Hoi hoi Ik dus ook met 75 eenheden 7 eitjes op dag 11 en allemaal op springen! daarna 3 weken moeten wachten tot de eitjes verdwenen waren! Vorige ronde 50 eenheden op dag 9 moeten stoppen omdat t weer teveel leken te worden en op dag 11 waren er gelukkig maar 2 uit zichzelf doorgegroeid! Nu nieuwe ronde vandaag dag 7 nog niks te zien alleen kleintjes! bij mij gaat het vaak tussen dag 7, 9 en 11 heel erg snel ik voel het dan ook onderin mijn buik en aan mijn borsten... succes meid! liefs Nannie
Het verschilde bij mij. De ene maand spoot ik 75 en dat 8 dagen lang. De tweede keer spoot ik 100 en dat 10 dagen lang en de laatste keer ook 100 en dat 6 dagen. Het ligt er net aan hoe snel het eitje groeit. Succes er mee meid. Liefs Lyd
De eerste week heb ik 50 gespoten, zonder resultaat. toen ben ik over gegaan op 75.. toen kreeg ik twee eitjes in mijn rechtereierstok Ik heb in totaal drie weken gespoten en als het goed is had ik gister of vandaag een eisprong. xxx
Thnx voor jullie reacties meiden! Als het aanslaat moet het vlgs mijn gyn zijn dat je lichaam vrij constant reageerd op een bepaalde dosis. Maar lees hier al wel dat dat ook niet echt een ijzersterkte theorie is Ik moet nu tot maandag 75- spuiten (1 klikje onder de 75).. Ik hoop echt dat ze een groeispurtje gaan maken, en dat het er dan niet weer teveel worden.. Kusss Marjo
Ik heb nu 3 keer 50IE gespoten, 1e ronde 8 dagen gespoten, 2de ronde 14 dagen gespoten en 3de ronde 16 dagen gespoten Volgens mijn gyn kan je blijven spuiten, dat makt niks uit, dus gewoon doorgaan
hoi hier nog een puregonfan Heb net mijn tweede iui achter de rug,de inseminatie was op 1december zit dus nu in de beroemde wachtweken. De eerste iui ben ik begonnen op de derde dag met spuiten 50 eenheden heb vervolgens 8 dagen achter elkaar gespoten. De tweede keer ben ik ook op de derde dag begonnen en heb toen maar 5 dagen puregon gespoten. Zo zie je maar de ene maand is de andere maand niet,je kan er totaal geen touw aan vast knopen,wat ik ook naast mekaar leg niks is echt vergelijkbaar. Heb bij beide keren dat is wel vergelijkbaar maar een eitje gehad,dit vindt ik eigenlijk naar mijn idee een beetje weinig had liever twee of drie gezien. Zal het er dan volgende keer eventueel,hoop natuurlijk van niet over hebben,misschien dat mijn dosis iets omhoog kan.Deze twee iui zijn overigens niet de eerste keer. Heb inmiddels een dochtertje dat uit de elfde iui is onstaan,dus meiden geef de moed niet op ook al is het zwaar,de volhouder wint. groetjes Gemma
Damie: Ik heb inderdaad eerst clomid gebruikt! Eerst 50 toen 100 en toen had ik op de 21ste dag een eitje (ook zwanger geraakt maar was een leeg vruchtzakje) dat was waarschijnlijk een eitje van mijzelf. daarna over op 150 mg maar die sloeg ook niet aan... toen dus de 75IE en nu de 50 vandaag eerste meting vrijdag 2de... ben benieuwd en jij dan? Heb je ook eerst clomid gebruikt? Liefs Nannie
Hoi Nannie, ik heb hiervoor ook 4 keren clomid 50 en 100 gebruikt. 3 keren heb ik een eisprong gehad en de laaste keer niet....
Hoi, nog even een vraagje. Ik ben vandaag begonnen met Puregon en spuit 75 eenheden. Hoelang of hoevaak kan je uit 1 ampul spuiten? Ik moest het een week doen. Ik heb maar 6 naalden gehad. Dat is te weinig voor een week. Kan ik dit ophalen bij de apotheek?
Heb je dan maar 1 doosje meegekregen? Op welke dag moet jij komen dan voor de 1e meting? Je kan uit een ampul met 75 eenheden vaak 5 dagen spuiten... Je hoort dus 2 doosjes mee te krijgen met in totaal 12 naalden en 2 ampullen... Zou dat toch even navragen desnoods in eht ziekenhuis! Succes liefs nannie
Dan heb je wel te weinig Damie, je hebt de ampul van 300 zeker? Het zit eigenlijk 400 in hoor, ik kan 8 keer spuiten met die van mijn, en ik gebruikt 50IE, dus dan is het niet genoeg voor jou, maar dat had de gyn toch moeten weten? Ze kunnen toch tellen? LOL Ik denk dat je 5 keer kan spuiten met de ampul, en dan heb je wat over nog... Je moet de recept van je gyn krijgen, dus je kunt beter bellen met het ziekenhuis, misschien moet je weer terig om het op te halen?
Hebben jullie eigenlijk ook wel eens last van een soort stekende buikpijn tijdens de Puregondagen? Ik heb de hele middag dubbel gelegen van de krampen, net een soort ongi pijnen Het zal alleen aan de linkerkant en het straalde zelfs uit naar mn rug.. Nu is het over.. Maandag weer voor fm.. Ben benieuwd, vind het toch wel vreemd. Heb het de vorige ronde niet gehad.. Damie: Ik denk ook dat je indd te weinig hebt gekregen, zou er zsm achteraan bellen. Er zit wel standaard een overdosering in de ampul heb ik gemerkt trouwens.. Liefs Marjo
extra naaldjes kun je bij de apotheek kopen weet ik. en marjo ik heb 1 keer erg last gehad maar dat was al na mijn iui dus niet van de puregon maar ws van de pregnyl. liefs lyd
wat voor last heb je dan precies? Ook bij het plassen? en onderin je buik aan de zijkanten of niet? Ik heb het eigenlijk elke keer maar dat komt omdat ik telkens bijna overstimulatie heb. er is bij mij steeds heel veel activiteit! Ik krijg dan last aan de zijkanten onderin mijn buik met plassen doet het helemaal zeer! succes ik moet maandag voor de derde fm. hopen dat het er niet ineens teveel zijn geworden
Ja dat heb ik ook Nannie, dat je het steeds voelt bij het plassen of als er druk op komt te staan. Ik ben heel erg bang voor weer een overstimulatie, want vorige maand had ik ook overstimulatie, maar niet eens zo'n last als nu. Het voelt als een soort ongikrampen, enkel links. Maar het straalt door na mn rug.. Morgen om 8 uur kan ik weer heen, op zich gaat het vandaag wel iets beter dan gister.. Liefs Marjo
Hoeveel spuit je nu dan? Misschien is het alleen maar activiteit dus dat er kleine eitjes tot 14 mm gegroeid zijn of zo... en dan hopen dat er eentje 20 is...! Bij mij is het wonderbaarlijk rustig gisteravond klein beetje last maar vandaag helemaal niks! ik hoop op eentje die groot genoeg is en het vlies want dat blijft bijmij vaak heel dun! Succes ik mag morgen ook al om twintig voor negen!