Hoi allemaal! Wij zijn Marike en Martijn en nu bijna een jaar getrouwd. We hebben in 2009 een huis laten bouwen en wonen er inmiddels bijna een jaar. Huis en tuin zijn bijna zo goed als af (wanneer is het echt af?!) Wij zijn inmiddels zover dat we van de zwangerschapskriebels in het zwanger-willen-worden moment zijn belandt. Ineens ben je er klaar voor. Wat je eerst nog met twijfel had, weet je nu zeker. Ik moet zeggen dat je af en toe nog af vraagt of je het echt zeker weet, maar dat zal er ongetwijfeld bij horen, met als het fantaseren "heerlijk"! Ik heb de laatste pil van de strip op 9 oktober gehad en ben daarna zoals gewoonlijk ongesteld geworden. Zondag 16 oktober ben ik niet begonnen met de nieuwe strip. Wanneer ben je dan gestopt? 10 of 16 okt? Lijkt me de 16e. Ik wil sowieso nog een keer ongesteld worden om te kijken hoe m'n lichaam reageert. Ik moet toch ontpillen zoals ze het noemen. Ik slik nu een aantal weken zwangervitamines met foliumzuur. En we kunnen niet wachten tot we goed nieuws krijgen!!!! Wat is het toch een mooi fenomeen! Wauw.
Welkom Je bent de 10e gestopt met de pil Heel veel succes met zwanger worden. Hopelijk is het snel raak. Groetjes Caruli.
Bedankt! dus toch wel de 10e?!!! We kunnen echt niet wachten.... Helemaal niet na het lezen van al die gelukkige verhalen