Hoi, Mijn naam is Samantha, ben 35 jaar en al een paar jaar bezig om zwanger te worden. Ik ben mijn traject begonnen als bammer, 2 jaar geleden. Eerst via een eigen donor in privé sfeer, maar uiteindelijk bij een kliniek terecht gekomen. Sinds december samen met mijn lieve vriendin en afgelopen weekend poging 7 gedaan waarbij mijn vriendin voor het eerst mee ging
Ik sinds 3 dagen weer aan de naald.. Na een traject van anderhalf jaar zo een 3 jaar geleden. Ivf 2 terugplaatsingen, 2e was raak. We hebben nu een zoon van bijna 3 (oktober 2019) Oke nu het andere... Ik moet 225 eenheden spuiten wat niet in 1 dosis bestaat...dus mag ik nu 2 spuiten ( 75 + 175 ) zetten en vanaf de 5e nog 1 er bij..... Best wel balen...10 juni hebben we de eerste echo voor de follikel meting. Ik heb besloten het dit keer voor mezelf te houden. Of in ieder geval niet alle details te vertellen aan familie. Here we go again. Baby nummer 2 on the way.... Mag ik hopen. Wat een mooie ervaring zal dat geweest zijn met je vriendin. Ik hoop voor jullie dat het snel lukt. Groetjes