hoi, hier een nieuweling!

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door mas, 28 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mas

mas Actief lid

26 jan 2009
    207
    0
    16
    ik ben ook nieuw, eigenlijk al sinds maandag, maar ben nog wat zoekende overal en merk dat ik het fijn vind om alles en beetje te lezen en gevoelsmatig dus te delen... Het maakt dat ik er overdag iets minder mee bezig ben...

Ik merk dat, ook al zitten we in ronde 1 ik er erg mee bezig ben. Ik besef me daarnaast ook heel goed dat het nog maanden kan duren voordat ik werkelijk zwanger ben. Voor mij is dit een plek waar ik er open over mag zijn.. wie ooit bedacht heeft dat het een taboe is om over 'zwanger worden' te praten, is mij veel schuldig.. ik vind het een hele opgave!

2. 4days

4days Niet meer actief

Welkom hier, en succes met zwanger worden!

3. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Hoi hoi,

Welkom :D

4. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    Welkom en hopenlijk heb je snel een positieve test in handen.

5. cle23

cle23 Actief lid

10 dec 2008
    420
    0
    0
    hallo en welkom op het forum,

ik zit net als jij ook in ronde 1, juist daarom vind ik het lastig er niet mee bezig te zijn. ik loop de hele dag te dagdromen,

veel succes he

6. Janis

Janis Bekend lid

26 jan 2009
    789
    0
    0
    NVT
    Friesland
    Hallo ik zit ook in mijn eerste ronde en ik ben er ook meerendeels van de dag er mee bezig, wordt soms niet goed van me zelf.

Veel succes met zwanger worden, en welkom op het forum

7. Iris84

Iris84 Actief lid

23 jan 2009
    130
    0
    0
    friesland
    haihai! Ik herken t helemaal ! Zit ook in de 1 e ronde, nu de 2 e omdat ik gisteravond ong.ben geworden maar ben er ook heel erg mee bezig! Lijkt t bij jou ook zo dat de hele wereld zwanger lijkt en je overal babydingen ziet? Dat heb ik heel erg;) hihi

8. Janis

Janis Bekend lid

26 jan 2009
    789
    0
    0
    NVT
    Friesland
    Nee dat heb ik nu niet...... kijk wel naar mensen maar ik zie niemand zwanger heel raar vorig jaar toen ik de kriebels kreeg zag ik ze wel allemaal. Mijn buuf heeft net een kleine en dat voelt wel goed.

9. nummer 4

nummer 4 Bekend lid

28 jan 2009
    774
    0
    0
    huismoeder
    noord-holland
    hay hay welkom{ben ook net nieuw}
    herken dit zo goed!
    zit ook in ronde 1 en denk nergens anders meer aan,tot ergenis van mezelf en omgeving.
    maar dit is idd een fijne plaats om even van je af te praten.

veel succes met zwanger worden en hopen dat het snel raak is.
    groetjes erica

10. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Hallo meiden,
    heeeeel herkenbaar inderdaad! Wij zijn ook nog maar amper begonnen en de hele dag lijk ik dingen te voelen aan mijn lijf en spookt er van alles door mn hoofd!
    *Gelukkig* ben ik niet raar, haha!
    Succes met zwanger worden!
    ps: eigenlijk zouden we een topic moeten starten met meiden die geiljk opgaan, dus voor de 1e ronde nu! Sommige forums zitten zo vol!

11. bapsie

bapsie Niet meer actief

12. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    welkom, succes met zwanger worden ;)

13. Janis

Janis Bekend lid

26 jan 2009
    789
    0
    0
    NVT
    Friesland

Daar ben ik het eigenlijk wel mee eens, hoe gaat zoiets in zijn werking?

14. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Hee Janis, ik heb eigenlijk geen idee, weet ook niet of dat mag? Dat je zeg maar een topic maakt per ronde en dan zelf doorschuift daarin :)
    Zie dat veel topics gesloten worden omdat er al zoiets bestaat of dat het op de verkeerde plek is :(
    Ik ga eerst nog maar ff goed alles uitpluizen hier...
    Ga jij binnenkort een testje wagen al?
    Groetjes!

15. Janis

Janis Bekend lid

26 jan 2009
    789
    0
    0
    NVT
    Friesland
    In overleg met mede forumers heb ik besloten dat als ik zondag niet ongi ben ga ik dan testen, hoe moeilijk het ook zal zijn om te wachten...... :oops: misschien dat iemand anders hierover een nieuwe topci kan starten? de beheerder? ik heb ook geen idee van hoe dat werkt.
    Ga jij binnenkort testen?

16. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Haha lekker knullig zijn we ;) Ben bang dat als ik zoiets doe en het is niet goed dat er gelijk een slot opgaat :S
    Ik ga zaterdag testen! Dat is 3 dagen voor mn NOD. Wil eigenlijk dan pas beginnen met testen maar omdat ik zaterdag een feestje heb en anders een wijntje drink (ja 1tje maar:) wil ik graag wat duidelijkheid. Als dat al kan... Heb wel de ultra gevoelige testen van Matcare. Dus wie weet!
    Jeetje Janis, zou het erg knap vinden als je tot zondag kan wachten! Gek he, normaal vliegt de tijd maar nu...grr

17. Janis

Janis Bekend lid

26 jan 2009
    789
    0
    0
    NVT
    Friesland
    Heb het er wel moeilijk mee hoor, maar eerst maar eens afwachten of ik ongie wordt jah of nee en dan gaan we testen :)

18. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Ik ga voor je duimen Janis dat je niet ongesteld gaat worden! Dan is het wachten tenminste niet voor niets geweest!
    Heb je trouwens al kwaaltjes?
    Ik wel maar ga ervan uit dat het gewoon ontpillen is...

19. Janis

Janis Bekend lid

26 jan 2009
    789
    0
    0
    NVT
    Friesland
    Dank je heitekarweitje! Ik al wel kwaaltjes, maar dat zegt volgens mij niks. ( zere borsten, duizelig, soms vlagen van misselijkheid en gerommel in mijn buik). Wat betreft ontpillen dat ben ik allang want ik ben augustus 2007 gestopt met de pil en toen heb ik en koperspiraaltje gekregen omdat ik wilde weten hoe mijn lichaam en ik zou reageren zonder hormonen (wat goed gaat).

Jij ook heel veel succes en ik zal ook voor jou duimen ;)

20. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Hee Janis,
    ik bedoelde ontpillen bij mezelf :) Ben sinds oud en nieuw gestopt met de pil en nu merk ik allerlei rare dingen aan mijn lijf, vandaar dat ik dat zei.
    Heb je normaal geen klachten dan elke maand? Dan is het wel een goed teken toch dat je dingen voelt? Heb je ook een regelmatige cyclus?

Het is bijna zondag!

Deel Deze Pagina