Heey Heitekarweitje, Ik heb tijdens mijn mentruatie wel eens klachten maar niet deze, dus wat dat bertreft een goed voorteken, maar ik zal je op de hoogte houden goed? Dat van dat ontpillen had ik wel in de gaten dat het om jou ging, maar ik heb toen ik ontpilde nergens last van gehad, mijn cyclus bleef wel redelijk het zelfde als met de pil. Ik had alleen meer buikpijn en meer bloed zonder pil, maar dat had ik er wel voor over. Mijn cyclus is wel goed en altijd optijd. Maar jah we moeten maar afwachten, anders kunnen we toch niet doen Het is bijna zondag........ man dat duurt nog lang hoor als je wacht, en we moeten dan nog niet ongi zijn he?
welkom ik ben zelf vanaf dec gestopt met de pil en was nu 2 dagen overtijd en toen heel weinig bloed en de volgende dag niks en nu weer heel weinig snap me lichaam soms niet
Heb vanmorgen ook getest en ook helaas negatief, de rode duivels zijn er nog niet. Dus maar weer afwachten, we hebben besloten dat we morgen een andere test gaan halen, ik had er nu een van CB Digitaal, en ik had gelezen dat je HCG gehalte daar hoger moet zijn.
Hee Janis, geen bloed geeft moed zeggen ze We kunnen idd niks anders dan afwachten. En volgens mij klopt het idd dat die CB test meer hcg nodig heeft. Ik heb testen van Matcare die kun je geloof ik al een paar dagen voor je NOD doen. En ik lees ook alleen maar goede verhalen over de kv testen van 2 voor 5 euro... Wanneer ga je de test doen als je hem morgen haalt? Dinsdagochtend? Succes weer in ieder geval!
Hallo, Nog een paar daagjes wachten tot mijn NOD of niet natuurlijk, dan mag ik van mezelf weer testen. Heb vrijdag een test gedaan en die was heel erg negatief... Tja wachten duurt zo lang! Veel succes iedereen! Groetjes, Nathalie
Arrggghh, kl*te zeg! Snap dat het echt teleurstellend is, ook al is het nog maar de 1e ronde, toch heb je hoop he... Maar nu vol goede moed naar de volgende ronde toch? Weer met een schone lei beginnen. Ik heb sinds gisteren met vlagen echt pijn in mijn buik, alsof ik ongi moet worden maar elke keer als ik naar de wc ga is er niks Maarja, ik verwacht het nu wel ieder moment. Ik ga maar ff afleiding zoeken denk ik...
Ik was er idd gister behoorlijk rot van, maar nu gaat het weer prima en we gaan vol goede moed de tweede ronde in, en ik heb nu echt zoiets van we zien wel! (zal wel weer anders worden als puntje bij paaltje komt) Bij mij is de menstuari gister opgewekt doordat we intiem zijn geweest. Eerst dacht ik van omdat er zo weinig bloed was dat er een adretje was gesprongen maar vanmorgen was het een bloedbad. Ik hoop voor je dat je ongi uitblijft. Groetjes Janis
Ja dat lees ik ook vaker dat je ongesteldheid opgewekt kan worden door sex, haha gek eigenlijk. We zitten trouwens wel lekker je 'even voorstellen' topic vol te lullen...Zit je nog ergens anders te beppen ook? Misschien dat ik je daar dan tegenkom